Urząd Miejski w Grudziądzu wszelką dokumentację, którą posiada (wpływającą i wewnętrzną) prowadzi i archiwizuje zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, która stanowi załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67).
Sprawy klasyfikowane są według JEDNOLITEGO RZECZOWEGO WYKAZU AKT ORGANÓW GMINY I ZWIĄZKÓW MIĘDZYGMINNYCH ORAZ URZĘDÓW OBSŁUGUJĄCYCH TE ORGANY I ZWIĄZKI (Załącznik nr 2 do Instrukcji Kancelaryjnej)
Link do rozporządzenia (wraz z wykazem jrwa) w Dzienniku Ustaw na Rządowym Centrum Legislacji:
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 14-06-2021 14:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 14-06-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 14-06-2021 14:58 |