herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

Obwieszczenie Prezydenta Grudziądza z dnia 4 listopada 2020 roku o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla PVE 19 Sp. z o.o.- budowa farmy fotowoltaicznej

Grudziądz, dnia 4 listopada 2020 roku

ŚRO-I.6220.10.2020.HL

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 4 listopada 2020 roku

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania

decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

 

Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 oraz art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.)
w ślad za art. 73 ust. 1 oraz art. 74 ust. 3 i 3a, a także 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zm.) w związku z wnioskiem PVE 19 Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 4/10, 85-236 Bydgoszcz o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 

Prezydent Grudziądza zawiadamia strony

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 4 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewidencyjnym 20/1, 20/4 i 20/5 w obrębie 159 w Grudziądzu.

Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 oraz pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zm.), wniosek strony oraz Karta informacyjna planowanego przedsięwzięcia na środowisko zostały przesłane do organów opiniujących tj. Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Grudziądzu oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Tczewie.

Zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.) strony mogą zapoznać się z zebraną w sprawie dokumentacją, uzupełnić materiał dowodowy oraz składać pisemne wyjaśnienia w Wydziale Środowiska Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, przy ul. Sikorskiego 32-36 lub w siedzibie Urzędu przy ul. Ratuszowej 1. Informacje na temat przedmiotowej sprawy można uzyskać pod nr tel.: 56 45 10 259 w godzinach pracy Urzędu. 

Ponieważ liczba stron niniejszego postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zm.), niniejsze zawiadomienie- obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu przy ul. Ratuszowej 1 oraz w Wydziale Środowiska przy ul. Sikorskiego 32-36.

Zgodnie z art. 49 ustawy kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia-obwieszczenia.

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Hanna Lubiszewska-Gruszczyńska 05-11-2020 15:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 05-11-2020
Ostatnia aktualizacja: Miłosz Kryger 08-12-2022 09:32