herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 152/21 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej

ZARZĄDZENIE NR 152/21

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 1 kwietnia 2021 r.

 

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej

 

Na podstawie art. 13 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn. zm.), art. 10 ust. 1 i 3, art. 190 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2020 r. poz. 821 z późn. zm.) oraz art. 6 ust. 2 lit a, § 7 pkt. 2 i § 9 ust. 1 Uchwały Nr XXXVI/311/20 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi
w 2021 roku, zarządzam, co następuje:

Rozdział 1
Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania

§ 1. 1.  Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej pt. „Prowadzenie Centrum Wspierania Rodzin (CWR) w ramach projektu partnerskiego pn. Rodzina w Centrum 3 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego”, zwanego dalej „zadaniem”.

  1. Zadanie mieści się w zakresie priorytetowych zadań publicznych wskazanych w § 7 pkt 2 Uchwały Nr XXXVI/311/20 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2021 roku.
  2. Celem zadania jest zwiększenie dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej poprzez prowadzenie CWR na terenie miasta.

§ 2. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania wynosi, 343.760,30 zł w tym:

  1. w 2021 roku – 169.400,30 zł;
  2. w 2022 roku – 174.360,00 zł.

Rozdział 2
Zasady przyznawania dotacji

§ 3. 1. O przyznanie dotacji mogą ubiegać się organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową w zakresie objętym konkursem.

  1. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji, jak również nie gwarantuje przyznania dotacji we wnioskowanej wysokości.
  2. W konkursie może zostać wybrana tylko jedna oferta.
 

 

Rozdział 3
Termin i warunki realizacji zadania

§ 4. 1. Zadanie należy zrealizować w terminie od dnia 10 maja 2021 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.

  1. Nie dopuszcza się pobierania świadczeń pieniężnych od odbiorców zadania.
  2. Usługi społeczne w ramach zadania będą skierowane do 90 osób w 2021 roku  oraz do 130 osób w 2022 roku, w tym:
  1.  20 osób/dzieci przebywających i opuszczających pieczę zastępczą;
  2. 50 osób (w tym 10 dzieci) w rodzinach przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, o których mowa w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (w tym rodziny objęte wsparciem asystenta rodziny),
  3. 60 osób z otoczenia osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą (w 2021 r. wyłącznie do 20 osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą).

§ 5. 1. Szczegółowe warunki i sposób realizacji zadania określa Załącznik Nr 1 do Zarządzenia.

2. W celu realizacji zadania konieczne jest zatrudnienie przez Zleceniobiorcę specjalisty ds. wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, dla którego przewiduje się wypłatę wynagrodzenia (1 etat, kwota brutto brutto), nagrody/dodatku motywacyjnego zgodnie z regulaminem wynagradzania podmiotu wyłonionego w drodze konkursu.

3. Zleceniobiorca jest zobowiązany do realizacji zadania, zgodnie z podstawowymi zasadami, które zapewniają uczestnikom zadania fundamentalne poczucie bezpieczeństwa emocjonalnego i obejmują:

  1. poufność usługi będą prowadzone w warunkach i na zasadach pełnej poufności, a dokumentacja powstała w wyniku świadczenia usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej będzie przechowywana w sposób uniemożliwiający dostęp osób niepowołanych. Jednocześnie klient musi być poinformowany o ograniczeniu zasady poufności w przypadku konieczności przekazania informacji o prowadzonej sprawie uprawnionym organom (prokuratura, sąd, policja);
  2. profesjonalizm usługi będą realizować specjaliści, osoby kompetentne, o odpowiednich kwalifikacjach i umiejętnościach pozwalających na rzetelną i wyczerpującą pracę nad konkretnym zagadnieniem z uwzględnieniem możliwości percepcyjnych osoby korzystającej ze wsparcia;
  3. etyka u podstaw wszystkich form wsparcia będzie leżeć pełne poszanowanie klienta, jego godności i autonomii, niezależnie od wartości czy metodologii stosowanej przez profesjonalistę; w trakcie współpracy nad poszukiwaniem możliwie najlepszych rozwiązań problemu, prowadzący uwzględniać będzie niezależność klienta i jego prawo do podejmowania suwerennych decyzji.

4. Wkład własny niefinansowy zleceniobiorcy w realizacji zadania mogą stanowić:

  1. wkład osobowy – świadczenia wolontariuszy lub praca społeczna członków organizacji;
  2. wkład rzeczowy – przedmioty służące realizacji zadania.
  3. W przypadku wkładu własnego osobowego w realizacji zadania przyjmuje się aktualne stawki rynkowe z zastrzeżeniem, iż stawka godzinowa nie może być niższa niż minimalna stawka godzinowa w danym roku (w 2021 r. nie może być niższa niż 18,30 zł) i nie wyższa niż 100,00 zł.
  4. W przypadku wkładu własnego rzeczowego w realizacji zadania uwzględnia się wyłącznie wkład w takim zakresie, w jakim jest on wykorzystywany do realizacji zadania i przyjmuje się aktualne ceny rynkowe.
  5. Wkład rzeczowy to przedmioty służące realizacji zadania (np. nieruchomości, środki transportu, maszyny, urządzenia), zasób udostępniony lub usługa świadczona na rzecz oferenta przez inny podmiot nieodpłatnie (np. usługa transportowa, poligraficzna) planowane do wykorzystania w realizacji zadania.
  6. W trakcie realizacji zadania mogą być dokonywane, bez konieczności aneksowania umowy:
  7. przesunięcia w zakresie poszczególnych pozycji kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości nie przekraczającej 20 % danego kosztu;
  8. zmiany w zakresie poszczególnych działań i terminu ich realizacji, o ile nie zmieniają istoty zadania i nie naruszają terminu realizacji zadania określonego w umowie.
  1. W uzasadnionych przypadkach zleceniobiorca może wystąpić w trakcie realizacji zadania o aneksowanie umowy, w szczególności w zakresie:
  1. przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości przekraczającej 20 % danego kosztu;
  2. utworzenia nowej pozycji kosztów w kalkulacji kosztów realizacji zadania;
  3. istotnych zmian w zakresie poszczególnych działań, w tym wprowadzenia nowych działań i/lub rezygnacji z zaplanowanych działań

pod warunkiem, że zmiany te nie wpływają na warunki realizacji zadania i kryteria oceny oferty określone w ogłoszeniu o konkursie.

  1. Zleceniobiorca, w terminie do dnia 30 stycznia 2022 roku składa w formie elektronicznej poprzez generator ofert, sprawozdanie częściowe z wykonania zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem sprawozdania określonym w załączniku nr 5 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057).
  1. Zleceniobiorca, w terminie 30 dni od daty zakończenia realizacji zadania, składa w formie elektronicznej poprzez generator ofert, sprawozdanie końcowe z wykonania zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem, o którym mowa w ust. 9.
  2. Zleceniobiorca załącza do sprawozdań, o którym mowa w ust. 9-10, w formie elektronicznej zestawienie dokumentów księgowych (faktur, rachunków) dotyczących realizacji zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku do umowy.
  3. Zleceniobiorca, w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia w generatorze sprawozdań, o których mowa w ust. 9-10, składa w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Grudziądzu wydruk potwierdzenia złożenia sprawozdania wygenerowany z systemu (zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną sprawozdania złożonego w generatorze) i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie zobowiązań finansowych w imieniu zleceniobiorcy.
  4. Zadanie publiczne uznaje się za zrealizowane, jeżeli zleceniobiorca zrealizuje działania określone w ofercie, a rezultaty wskazane w ofercie zostaną osiągnięte na poziomie nie niższym niż 80 % w stosunku do zaplanowanych.
  5. W przypadku, gdy założone rezultaty zostaną osiągnięte na poziomie równym lub wyższym niż 50 % i niższym niż 80 % zleceniobiorca:
    1. będzie zobowiązany do wyjaśnienia przyczyn nieosiągnięcia rezultatów;
    2. może być zobowiązany do zwrotu dotacji proporcjonalnie do stopnia realizacji zadania.
  6. W przypadku, gdy założone rezultaty zostaną osiągnięte na poziomie niższym niż 50 %, zleceniobiorca będzie zobowiązany do zwrotu całości dotacji.
  7. Przy ocenie stopnia realizacji zadania Zleceniodawca bierze pod uwagę w szczególności:
  1. czy nieosiągnięcie rezultatów nastąpiło z winy zleceniobiorcy czy z przyczyn obiektywnych;
  2. czy nieosiągnięcie rezultatów ma wpływ na koszty jednostkowe zadania;
  3. czy nieosiągnięcie rezultatów spowodowało niezrealizowanie celu zadania.
  1. Umowę uznaje się za wykonaną z dniem zaakceptowania sprawozdania końcowego przez zleceniodawcę.
  2. Szczegółowe warunki realizacji zadania zostaną określone w umowie zawartej pomiędzy gminą-miasto Grudziądz a zleceniobiorcą, sporządzonej zgodnie z ramowym wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.

Rozdział 4
Termin składania ofert

§ 5. 1. Oferent składa ofertę w formie elektronicznej poprzez generator ofert, sporządzoną zgodnie ze wzorem oferty określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.

  1. Oferent jest zobowiązany zawrzeć w ofercie:
    1. w części III pkt 5 – analizę ryzyka, odnoszącą się do możliwych do wystąpienia problemów podczas realizacji zadania oraz określić sposoby mające na celu przeciwdziałanie ich wystąpieniu;
    1. w części III pkt 6 – informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania i sposobów ich monitorowania:

Nazwa rezultatu

Planowany poziom osiągnięcia rezultatów (wartość docelowa)

Sposób monitorowania rezultatów/źródło informacji
o osiągnięciu wskaźnika

Liczba osób objętych wsparciem w ramach zadania

130 osób (90 osób w 2021 roku, 130 osób  w 2022 roku)

Liczba uczestników zajęć prowadzonych w CWR

Liczba zrealizowanych godzin poradnictwa specjalistycznego

500 godzin (250 godzin w 2021 roku  i 250 godzin w 2022 roku)

Zestawienie realizowanego poradnictwem

Liczba zorganizowanych warsztatów

42 warsztaty (21 w 2021 roku i 21 w 2022 roku)

Sprawozdania z realizacji warsztatów

Liczba zorganizowanych zajęć animacyjnych dla dzieci

18 zajęć (9 w 2021 roku
i 9 w 2022 roku)

Sprawozdania z realizacji zajęć animacyjnych

Liczba zrealizowanych grup wsparcia

16 spotkań (8 w 2021 roku i 8 w 2022 roku)

Sprawozdania z realizacji spotkań
w ramach grup wsparcia

Liczba osób objętych zajęciami profilaktyczno-wychowawczymi

po 20 osób/dzieci w roku 2021 i 2022

Lista odebranych voucherów kulturalnych

Liczba zrealizowanych spotkań dot. rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci

1 spotkanie

dla min. 40 osób – realizacja 2022 rok

Sprawozdanie z realizacji spotkań

    1. w części IV – sposób wyceny wkładu osobowego i/lub rzeczowego, jeżeli oferent planuje jego wniesienie w ramach zadania.
  1. Oferent załącza w formie elektronicznej załączniki do oferty:
    1. skan statutu lub w przypadku stowarzyszeń zwykłych – regulaminu działalności;
    2.  w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego – skan  aktualnego zaświadczenia lub wypisu z właściwego rejestru lub ewidencji, niezależnie od  tego kiedy został wydany (obowiązek nie dotyczy podmiotów wpisanych do rejestrów lub  ewidencji prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza);
    3. w przypadku, gdy ofertę podpisują inne osoby, niż uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji – skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta;
    4. szczegółowe programy tematyczne warsztatów, grup wsparcia, zajęć animacyjnych dla dzieci;
    5.  dokumenty potwierdzające:  
  1. w przypadku specjalistów zaangażowanych w realizację indywidualnego poradnictwa (z wyłączeniem poradnictwa psychiatrycznego), warsztatów, specjalisty ds. wsparcia rodziny i pieczy zastępczej – minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z rodziną i dzieckiem, w tym z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi oraz wykształcenie wyższe kierunkowe wszystkich,
  2. w przypadku osoby prowadzącej grupy wsparcia - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z rodziną i dzieckiem oraz doświadczenie w moderowaniu grup wsparcia,
  3. w przypadku specjalistów zaangażowanych w pracę z dziećmi oraz w animację czasu wolnego – wykształcenie pedagogiczne lub kwalifikacje np. kurs pedagogiczny i doświadczenie w pracy z dziećmi oraz animacji czasu wolnego,

dokumenty, o których mowa wyżej stanowią odpowiednio referencje, rekomendacje, kserokopia świadectwa pracy, kserokopia umowy o pracę, poświadczenie prowadzenia działalności gospodarczej;

    1. wydruk z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym potwierdzający, że osoby zaangażowane w realizację zadania nie figurują w ww. Rejestrze.
  1. Oferent składa ofertę poprzez generator ofert, udostępniony na stronie internetowej www.witkac.pl w terminie do dnia 23 kwietnia 2021 r. do godz. 23:59:59.
  2. Oferent składa:
    1. wydruk potwierdzenia złożenia oferty wygenerowany z systemu (zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty złożonej w generatorze) i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta;
    2. w przypadku, gdy ofertę podpisują inne osoby, niż uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji – oryginał pełnomocnictwa lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem;

poprzez wrzucenie do urny usytuowanej w wejściu do budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu przy ul. Waryńskiego 34A lub przesyła za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej, w terminie do dnia 28 kwietnia  2021 r. do godz. 15:30.

  1. Za datę złożenia oferty uważa się datę złożenia oferty poprzez generator ofert.
  2. Za datę złożenia wydruku potwierdzenia złożenia oferty uważa się datę wpływu wydruku do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu
  3. Przed złożeniem oferty poprzez generator ofert dodatkowych informacji i wyjaśnień oferentom udzielają:
    1. w sprawach merytorycznych dotyczących konkursu – pracownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu pod numerem telefonu 56 69 68 751 oraz drogą elektroniczną pod adresem e-mail a.osiewicz@mopr.grudziadz.pl;
    2. w sprawach technicznych związanych z obsługą generatora – pracownicy firmy Witkac.pl drogą elektroniczną pod adresem e-mail bok@witkac.pl.

Rozdział 5
Tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty oraz termin dokonania wyboru oferty

§ 6. 1. Oferta spełnia wymogi formalne, jeżeli:

  1. oferta została sporządzona według wzoru, o którym mowa w § 5 ust. 1;
  2. oferta została złożona poprzez generator ofert w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 4;
  3. oferent złożył w miejscu i terminie wskazanym w § 5 ust. 5 wydruk potwierdzenia złożenia oferty wygenerowany z systemu (zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty złożonej w generatorze) i podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem oraz, jeżeli dotyczy, oryginał pełnomocnictwa lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem;
  4. oferta została złożona przez oferenta uprawnionego do jej złożenia, prowadzącego działalność statutową w zakresie objętym konkursem;
  5. oferta jest zgodna z warunkami ogłoszenia o konkursie, w szczególności dotyczącymi celu i terminu realizacji zadania publicznego;
  6. oferta została wypełniona w sposób kompletny, nie zawiera istotnych błędów i ma prawidłowo wypełnione wszystkie oświadczenia;
  7. do oferty załączono w formie elektronicznej załączniki wskazane w § 5 ust. 3.
  1. Wzór karty oceny formalnej oferty określa Załącznik Nr 2 do Zarządzenia.
  2. Oferent ma możliwość jednokrotnego uzupełnienia oferty zawierającej uchybienia wskazane w ust. 1 pkt 6 i 7, w terminie wskazanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
  3. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym również nieuzupełnione we wskazanym terminie, nie podlegają ocenie merytorycznej.
  4. Oceny merytorycznej ofert dokona komisja konkursowa, powołana przez Prezydenta Grudziądza, w oparciu o następujące kryteria:
  1. możliwość realizacji zadania przez oferenta;
  2. kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;
  3. proponowana jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizował zadanie;
  4. planowany przez oferenta udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania;
  5. planowany przez oferenta wkład rzeczowy i osobowy w realizacji zadania;
  6. w przypadku oferentów, którzy w latach poprzednich realizowali zlecone zadania – analiza i ocena realizacji zleconych zadań z uwzględnieniem rzetelności, terminowości i sposobu rozliczenia otrzymanych na ten cel środków;
  7. doświadczenie oferenta w realizacji zadań będących przedmiotem konkursu.
  1. Wzór karty oceny merytorycznej określa Załącznik Nr 3 do Zarządzenia.
  2. Komisja konkursowa zarekomenduje Prezydentowi Grudziądza do przyznania ofertę z najwyższą uzyskaną liczbą punktów.
  3. Prezydent Grudziądza, w formie zarządzenia, podejmuje decyzję w sprawie wyboru oferty i wysokości przyznanej dotacji.
  4. Zarządzenie w sprawie ogłoszenia wyników konkursu lub unieważnienia konkursu zostanie zamieszczone w terminie do dnia 7 maja 2021 r. w następujących miejscach:
  5. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.bip.grudziadz.pl oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu www.mopr.bip.gov.pl;
  6. na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl;
  7. na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu oraz Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
  8. w generatorze ofert na stronie internetowej www.witkac.pl.
  1. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu  poinformuje oferentów o sposobie rozpatrzenia złożonych ofert i przyznanej dotacji.

Rozdział 6
Zadania publiczne zrealizowane w roku poprzednim i w roku ogłoszenia konkursu

§ 7. W roku bieżącym zadanie takiego samego typu nie było realizowane. W 2020 roku zadanie publiczne z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej Prezydent Grudziądza zlecił Caritas Diecezji Toruńskiej – Grudziądzkiemu Centrum Caritas im. Błogosławionej Juty przekazując dotację w wysokości 78.100,00 zł.

 

Rozdział 7
Przepisy końcowe

§ 8. 1. Zapraszam organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
do wskazywania osób do pracy w komisji konkursowej.

  1. W pracach komisji konkursowej nie mogą uczestniczyć osoby wskazane przez organizacje pozarządowe i podmioty biorące udział w konkursie.

3. Członkowie komisji konkursowej wykonują swoje obowiązki społecznie w godzinach pracy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

4. Pisemne zgłoszenia, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do Zarządzenia Nr 456/20 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym, należy składać wrzucając formularz zgłoszenia do urny usytuowanej w wejściu do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 w terminie do dnia 23 kwietnia 2021 r. do godz. 13:30.

§ 9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zarządzeniu mają zastosowanie przepisy:

  1. ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
  2. rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań;
  3. Uchwały Nr XXXVI/311/20 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2021 roku;
  4. Zarządzenia Nr 456/20 Prezydenta Grudziądza z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym.

§ 10. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorom Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Milena Kubik 01-04-2021 14:36
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-04-2021
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 19-04-2021 09:34