ZARZĄDZENIE NR 528/2022
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 9 września 2022 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią ŻANETĘ BARTKOWSKĄ – inspektora w Biurze Gospodarki Odpadami do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych i podatkowych.
§ 2. Niniejsze upoważnienie obejmuje sprawy pozostające we właściwości Biura Gospodarki Odpadami w czasie nieobecności kierownika Biura.
§ 3. Upoważnienie, o którym mowa w § 1 udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia albo rozwiązania stosunku pracy.
§ 4. Cofam upoważnienie udzielone zarządzeniem Prezydenta Grudziądza Nr 331/2019 z dnia 2 sierpnia 2019 r.
§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paulina Matczyńska | 15-09-2022 10:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Paulina Matczyńska | 09-09-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 25-10-2022 09:20 |