ZARZĄDZENIE NR 630/22
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 14 listopada 2022 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
Na podstawie art. 268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2021, poz. 735 z późn. zm.) oraz art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 r. w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz.U. 2022, poz. 2127) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią MONIKĘ WITKOWSKĄ – Kierownika Działu Dodatków Mieszkaniowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, a w szczególności do wydawania decyzji odmownych przyznania dodatku elektrycznego, uchylenia oraz rozstrzygnięć w sprawie nienależnie pobranego dodatku elektrycznego.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paulina Matczyńska | 16-11-2022 08:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Paulina Matczyńska | 14-11-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 02-01-2023 09:09 |