ZARZĄDZENIE NR 640/22
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 17 listopada 2022 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu
Na podstawie § 1 ust. 3, § 2 ust. 1, § 16 ust. 2, § 42 ust. 3, § 48 i § 49 Instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy stanowiącej załącznik Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 502/14 Prezydenta Grudziądza z dnia 17 grudnia 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu wprowadza się następujące zmiany:
1) po § 6a dodaje się § 6b w brzmieniu:
„§ 6b. 1. Przesyłki kierowane do Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności przekazywane są do wyznaczonego pracownika Zespołu.
2. Pracownik Zespołu rejestruje przesyłki, o których mowa w ust. 1 w systemie EOD.”
2) w § 7 po ust. 3 dodaje się ust. 3a w brzmieniu:
„3a. Dekretacja przesyłek wpływających do Miejskiej Komisji Rozwiązywani Problemów Alkoholowych oraz do Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności odbywa się zgodnie z odrębnymi przepisami określającymi tryb pracy Komisji oraz Zespołu.”.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 grudnia 2022 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 02-01-2023 09:32 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Tomasz Kopczyński | 17-11-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 02-01-2023 09:32 |