herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 10/23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu rewitalizacji w ramach projektu "Grudziądzkie Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57" – obsługa funduszu mikrograntów

ZARZĄDZENIE NR 10/23
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 9 stycznia 2023 r.

 

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu rewitalizacji w ramach projektu „Grudziądzkie Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57” – obsługa funduszu mikrograntów

 

Na podstawie art. 13 ust. 1, 2, 2a i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

Rozdział 1
Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania

      § 1. 1. Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu rewitalizacji w ramach projektu „Grudziądzkie Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57” – obsługa funduszu mikrograntów, zwanego dalej „zadaniem”.

  1. Zadanie mieści się w zakresie priorytetowych zadań publicznych wskazanych w § 7 pkt 12 Uchwały Nr LXIX/577/22 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 listopada 2022 r.  w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2023 roku.
  2. Celem zadania jest poprawa spójności społecznej obszaru rewitalizacji – ożywienie podmiotów prowadzących działalność aktywizującą i integrującą lokalną społeczność poprzez fundusz mikrograntów.
  3. Konkurs odbywa się w związku z realizacją projektu „Grudziądzkie Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57” w ramach „Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Grudziądza na lata 2017-2023”.

§ 2. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania wynosi 72.000,00 zł.

Rozdział 2
Zasady przyznawania dotacji

§ 3. 1. O przyznanie dotacji mogą ubiegać się organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową w zakresie objętym konkursem.

  1. W ramach niniejszego konkursu zostanie wyłoniony operator projektu (zleceniobiorca), który zleci realizację zadania realizatorom projektów i przyzna dotacje na wybrane do realizacji projekty w ramach funduszu mikrograntów.

Rozdział 3
Termin i warunki realizacji zadania oraz zasady i warunki zlecenia realizacji zadania

§ 4. 1. Zadanie należy zrealizować w terminie od 1 marca 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

  1. Operator projektu jest zobowiązany do: 

1) opracowania regulaminu konkursu na wybór realizatorów projektów, zawierającego:

  1. zasady i tryb przeprowadzenia konkursu na realizatorów projektów, w tym warunki i kryteria ich wyboru w sposób zapewniający jawność i uczciwą konkurencję,
  2. zasady, sposób monitorowania i oceny realizowanych projektów,
  3. wzory oferty, umowy i sprawozdania z realizacji projektu;

2) podania do publicznej wiadomości, w szczególności poprzez zamieszczenie na własnej stronie internetowej, informacji o naborze na realizatorów projektów;

3) przeprowadzenia konkursu na realizatorów projektów na zasadach i w trybie określonym w ofercie;

4) w trakcie naboru ofert zapewnienia wsparcia dla organizacji pozarządowych zainteresowa-nych ubieganiem się o realizację projektów w formie:

  1. prowadzenia punktu informacyjno-doradczego,
  2. przeprowadzenia spotkań informacyjnych,
  3. fakultatywnie – przeprowadzenia szkoleń i/lub warsztatów w zakresie przygotowania ofert dotyczących wykonywania zadań publicznych;

5) zapewnienia udziału przedstawicieli zleceniodawcy w pracach komisji oceniającej oferty;

6) podania do publicznej wiadomości, w szczególności poprzez zamieszczenie na własnej stronie internetowej, informacji o wyborze realizatorów projektów;

7) podpisania z realizatorami projektów umów na realizację projektów;

8) przekazania realizatorom projektów środków finansowych z funduszu mikrograntów w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zawarcia z nimi umów;

9) w trakcie realizacji projektów zapewnienia wsparcia realizatorom projektów wyłonionym w konkursie w formie:

  1. prowadzenia punktu informacyjno-doradczego,
  2. fakultatywnie – przeprowadzenia szkoleń i/lub warsztatów w zakresie zarządzania projektami i/lub ich rozliczania;

10) monitorowania i oceny realizacji projektów zleconych do realizacji realizatorom projektów na zasadach określonych w ofercie, w tym w formie wizyt monitorujących;

11) rozliczenia sprawozdań z realizacji projektów złożonych przez realizatorów projektów i ich oceny pod względem celowości i prawidłowości poniesienia wydatków;

12) niepobierania świadczeń pieniężnych od odbiorców zadania oraz realizatorów projektów.

  1. Operator projektu przeznaczy na realizację projektów środki z dotacji (fundusz mikrograntów) w wysokości 60.000,00 zł, z zastrzeżeniem, że:

1) minimalna kwota mikrograntu wynosi 2.000,00 zł;

2) maksymalna kwota mikrograntu wynosi 5.000,00 zł.

     4. Operator projektu może przeznaczyć na obsługę funduszu mikrograntów środki z dotacji do kwoty 12.000,00 zł, nie więcej jednak niż 20 % środków wydatkowanych na fundusz mikrograntów.  

      5. Operator projektu jest zobowiązany osiągnąć następujące rezultaty realizacji zadania:

Lp.

Nazwa rezultatu

Planowany poziom osiągnięcia rezultatów
(wartość docelowa)

Sposób monitorowania rezultatów/źródło informacji o osiągnięciu wskaźnika

1

Liczba zorganizowanych działań aktywizujących mieszkańców obszaru rewitalizacji

15

Ewidencja dotacji udzielonych w ramach funduszu mikrograntów

2

Liczba szkoleń/spotkań dla organizacji pozarządowych

1

Listy obecności
ze szkoleń/spotkań

3

Liczba osób objętych wsparciem
w ramach programów realizowa-nych na obszarze rewitalizacji dotyczących działań społecznych, gospodarczych i kulturalnych

100

Listy obecności z wydarzeń realizowanych w Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57

4

Liczba inicjatyw zrealizowanych
w ramach funduszu mikrograntów

15

Ewidencja dotacji udzielonych w ramach funduszu mikrograntów

  1. Operator projektu może zaplanować inne dodatkowe rezultaty realizacji zadania.
  2. Operator projektu nie może samodzielnie realizować projektów w ramach funduszu mikrograntów.
  3. Warunki realizacji projektów:

1) o realizację projektów mogą ubiegać się organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego  i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową w sferze zgodnej z realizowanym projektem;

2) projekty mają realizować cel określony w § 1 ust. 3 i zakładać aktywny udział mieszkańców obszaru objętego rewitalizacją, który został określony w Załączniku do Uchwały Nr XLIII/142/17 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 29 listopada 2017 r. w sprawie przyjęcia „Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Grudziądza na lata 2017-2023” (zmienionej uchwa-łami Nr LV/72/18 z dnia 19 września 2018 r. i Nr XXXVIII/325/20 z dnia 16 grudnia 2020 r.);

3) projekty mogą być realizowane w szczególności w formie działań społecznych,  animacyjnych i integracyjnych, działań edukacyjnych (np. konferencji, kursów, szkoleń, warsztatów), kulturalnych (np. koncertów, wystaw, wernisaży), spotkań tematycznych itp.;

4) projekty należy zrealizować w terminie od 1 maja 2023 r. do 30 listopada 2023 r.  

  1. Realizacja projektów oraz działań, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 9, powinna odbywać się na obszarze objętym rewitalizacją, w szczególności w obiekcie Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57, położonym w Grudziądzu przy ul. Spichrzowej 57, który w tym celu zostanie udostępniony wraz z wyposażeniem zleceniobiorcy nieodpłatnie.
  2. Zleceniobiorca zgodnie z zapisami art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) przy realizacji zadania będzie zobowiązany do spełnienia określonych w treści umowy warun-ków służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie zleconego zadania, z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ustawy.
  3. Wydatki dotyczące realizacji zadania uznaje się za kwalifikowalne, jeżeli:

1) są niezbędne dla realizacji zadania;

2) są racjonalne i efektywne;

3) zostały faktycznie poniesione w okresie wskazanym w umowie;

4) zostały udokumentowane;

5) zostały przewidziane w kalkulacji kosztów.

  1. W kosztach realizacji zadania nie uwzględnia się wydatków niezwiązanych bezpośrednio z realizacją zadania (koszty niekwalifikowalne), w szczególności wydatków na:

1) podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli zleceniobiorca ma możliwość jego odliczenia w oparciu o ustawę z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U.
z 2022 r. poz. 931 z późn. zm.);

2) finansowanie kosztów działalności gospodarczej;

3) amortyzację;

4) leasing;

5) odsetki z tytułu niezapłaconych w terminie zobowiązań;

6) kary i grzywny;

7) zakup napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.

  1. Zleceniobiorca może wnieść wkład własny niefinansowy w realizacji zadania w formie wkładu osobowego (świadczenia wolontariuszy lub praca społeczna członków organizacji).
  2. W przypadku wkładu własnego osobowego w realizacji zadania przyjmuje się aktualne stawki rynkowe z zastrzeżeniem, że stawka godzinowa nie może być niższa niż 22,80 zł
    (w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2023 r.) i 23,50 zł (w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2023 r.) i nie wyższa niż 100,00 zł.
  3. Nie dopuszcza się możliwości wyceny wkładu rzeczowego w realizacji zadania.
  4. W trakcie realizacji zadania mogą być dokonywane, bez konieczności aneksowania umowy:

1) przesunięcia w zakresie poszczególnych pozycji kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości nie przekraczającej 20 % danego kosztu;

2) zmiany w zakresie poszczególnych działań i terminów ich realizacji, o ile nie zmieniają istoty zadania i nie naruszają terminu realizacji zadania określonego w umowie;

3) zmiana numeru rachunku bankowego zleceniobiorcy.

  1. W uzasadnionych przypadkach zleceniobiorca może wystąpić w trakcie realizacji zadania o aneksowanie umowy, w szczególności w zakresie:

1) przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości przekraczającej 20 % danego kosztu;

2) utworzenia nowej pozycji kosztów w kalkulacji kosztów realizacji zadania;

3) istotnych zmian w zakresie poszczególnych działań, w tym wprowadzenia nowych działań i/lub rezygnacji z zaplanowanych działań, pod warunkiem, że zmiany te nie wpływają na warunki realizacji zadania i kryteria oceny oferty określone w niniejszym ogłoszeniu o konkursie.

  1. Zleceniobiorca, w terminie do 30 dni od daty zakończenia realizacji zadania, składa w formie elektronicznej poprzez generator ofert, sprawozdanie końcowe z wykonania zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057).
  2. Zleceniobiorca załącza do sprawozdania w formie elektronicznej zestawienie dokumentów księgowych (faktur, rachunków, list płac itp.) dotyczących realizacji zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do Zarządzenia Nr 632/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 2 grudnia 2021 r. w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym.
  3. Zleceniobiorca załącza do sprawozdania w formie elektronicznej, dokumentację fotograficzną wszystkich zrealizowanych projektów oraz inne materiały potwierdzające realizację projektów i działań operatora projektu (np. publikacje prasowe, wydawnictwa, foldery itp.).
  4. Zadanie uznaje się za zrealizowane, jeżeli zleceniobiorca zrealizuje działania określone w ofercie, a rezultaty wskazane w ofercie zostaną osiągnięte na poziomie nie niższym niż 80 % w stosunku do zaplanowanych.
  5. W przypadku, gdy założone rezultaty zostaną osiągnięte na poziomie równym lub wyższym niż 50 % i niższym niż 80 %, zleceniobiorca:

1) będzie zobowiązany do wyjaśnienia przyczyn nieosiągnięcia rezultatów;

2) może być zobowiązany do zwrotu części dotacji proporcjonalnie do stopnia realizacji zadania.

     23. W przypadku, gdy założone rezultaty zostaną osiągnięte na poziomie niższym niż 50 %, zleceniobiorca będzie zobowiązany do zwrotu całości dotacji.

     24. Przy ocenie stopnia realizacji zadania, zleceniodawca weźmie pod uwagę w szczególności:

1) czy nieosiągnięcie rezultatów nastąpiło z winy zleceniobiorcy czy z przyczyn obiektywnych;

2) czy nieosiągnięcie rezultatów ma wpływ na koszty jednostkowe zadania;

3) czy nieosiągnięcie rezultatów spowodowało niezrealizowanie celu zadania.

  1. Szczegółowe warunki realizacji zadania zostaną określone w umowie zawartej pomiędzy zleceniodawcą (gminą-miasto Grudziądz) a zleceniobiorcą (organizacją pozarządową), sporządzonej zgodnie z ramowym wzorem określonym w załączniku nr 4 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
  2. Umowę uznaje się za wykonaną z dniem zaakceptowania sprawozdania końcowego przez zleceniodawcę.

Rozdział 4
Termin składania ofert

§ 5. 1. Oferent składa ofertę w formie elektronicznej poprzez generator ofert, sporządzoną zgodnie ze wzorem oferty określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.

  1. Oferent jest zobowiązany zawrzeć w ofercie:

1) w części III pkt 6 – informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania i sposobu ich monitorowania;

2) w części IV pkt 2 – sposób wyceny wkładu osobowego, jeżeli planuje jego wniesienie w ramach realizacji zadania;

3) w części VI – szczegółowy opis zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności: architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej – w zakresie zależnym od oferenta.

      3. Oferent składa ofertę poprzez generator ofert, udostępniony na stronie internetowej www.witkac.pl w terminie do dnia 31 stycznia 2023 r. do godz. 23:59:59.

      4. Oferent załącza w formie elektronicznej załączniki do oferty:

1) skan statutu lub w przypadku stowarzyszeń zwykłych – regulaminu działalności;

2) w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego – skan aktualnego zaświadczenia lub wypisu z właściwego rejestru lub ewidencji, niezależnie od tego kiedy został wydany (obowiązek nie dotyczy podmiotów wpisanych do rejestrów lub ewidencji prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza);

3) w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne, niż uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji – skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej (złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa podlega opłacie skarbowej
w wysokości 17,00 zł; zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu o numerze 80 1020 5040 0000 6802 0085 9595 z adnotacją „Opłata skarbowa z tytułu pełnomocnictwa”; opłaty skarbowej nie uiszczają  podmioty mające status organizacji pożytku publicznego).

      5. Oferent, po złożeniu oferty, pobiera z generatora ofert wydruk potwierdzenia złożenia oferty, zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty. Wydruk podpisuje osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem.

      6. Oferent, po odblokowaniu przez pracownika Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zwanego dalej „Wydziałem”, dostępu w generatorze ofert, załącza w formie elektronicznej do złożonej oferty skan wydruku, o którym mowa w ust. 5, w terminie do 3 dni roboczych od dnia odblokowania oferty.

       7. Za datę złożenia oferty uważa się datę złożenia oferty poprzez generator ofert.

       8. Przed złożeniem oferty dodatkowych informacji i wyjaśnień oferentom udzielają:

1) w sprawach merytorycznych dotyczących konkursu pracownicy Wydziału pod numerami telefonów 56 45 10 464 i 56 45 10 465 oraz drogą elektroniczną pod adresami e-mail a.gorska@um.grudziadz.pl i m.kotlewska@um.grudziadz.pl;

2) w sprawach technicznych związanych z obsługą generatora – pracownicy firmy Witkac.pl drogą elektroniczną pod adresem e-mail bok@witkac.pl.

Rozdział 5
Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru ofert

§ 6. 1. Oferta spełnia wymogi formalne, jeżeli:

1) została złożona poprzez generator ofert;

2) została złożona w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 3;

3) została złożona przez oferenta uprawnionego do jej złożenia, prowadzącego działalność statutową w zakresie objętym konkursem;

4) jest zgodna z warunkami ogłoszenia o konkursie, w szczególności dotyczącymi celu i terminu realizacji zadania publicznego;

5) została wypełniona w sposób kompletny, nie zawiera istotnych błędów i ma prawidłowo wypełnione wszystkie oświadczenia;

6) zawiera załączniki w formie elektronicznej, określone w § 5 ust. 4;

7) zawiera skan potwierdzenia złożenia oferty, zawierającego sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty i podpisanego przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem.

  1. Oferent ma możliwość jednokrotnego uzupełnienia oferty zawierającej uchybienia wskazane w ust. 1 pkt 5-7, w zakresie i w terminie wskazanym przez Wydział.
  2. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym również nieuzupełnione we wskazanym zakresie lub terminie, nie podlegają ocenie merytorycznej.
  3. Oceny merytorycznej ofert dokona komisja konkursowa, powołana przez Prezydenta Grudziądza.
  4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Kryteria oceny oferty

Liczba punktów

1

Możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta

6

  1. opis działań:
  • zaplanowane działania są adekwatne do celów zadania,
  • uwzględniono i opisano wszystkie działania,
  • opis działań tworzy spójną i logiczną całość,
  • harmonogram realizacji działań jest przejrzysty/klarowny

4

  1. rezultaty realizacji zadania:
  • zakładane rezultaty są możliwe do osiągnięcia i przyczynią się
    do osiągnięcia celu zadania,
  • efekty po zakończeniu realizacji zadania będą trwałe

2

2

Proponowana jakość wykonania zadania publicznego i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizował zadanie

22

  •  

      1. zasady i tryb przeprowadzenia konkursu na realizatorów projektów:

  • warunki i kryteria wyboru realizatorów są spójne i logiczne,
  • opisany sposób wyboru realizatorów zapewnia jawność i uczciwą konkurencję

4

  1. zasady, sposób monitorowania i oceny realizowanych projektów:
  • oferent jasno określił zasady i sposób monitowania i oceny realizacji projektów,
  • oferent zaplanował prowadzenie wizyt monitorujących  realizowanych projektów

4

 

 

  1. wsparcie merytoryczne podmiotów zainteresowanych i realizatorów projektów:
  • oferent planuje przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w zakresie przygotowania ofert,
  • oferent planuje przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w zakresie zarządzania projektami i/lub ich rozliczania

4

  1. doświadczenie oferenta w realizacji zadań w zakresie finansowego wspierania aktywności obywatelskiej:
  • oferent posiada doświadczenie w realizacji podobnych zadań,
  • oferent posiada doświadczenie w pracy z adresatami zadania 

2

 

 

  1. zasoby osobowe oferenta:
  • oferent dysponuje odpowiednimi zasobami kadrowymi (osoby zatrudnione, wolontariusze),
  • osoby zaangażowane w realizację zadania posiadają niezbędne  kwalifikacje i doświadczenie w realizacji podobnych zadań

6

  1. zasoby rzeczowe oferenta:
  • oferent dysponuje odpowiednim zapleczem lokalowym niezbędnym
    do realizacji zadania,
  • oferent dysponuje wyposażeniem niezbędnym do realizacji zadania

2

3

Kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania

12

  1. prawidłowość i przejrzystość kosztów:
  • zaplanowane koszty są niezbędne do realizacji zadania,
  • koszty są spójne z opisem działań,
  • kalkulacja jest kompleksowa, czytelna i przejrzysta

6

  1. racjonalność kosztów:
  • wysokość stawek jednostkowych nie odbiega od cen rynkowych,
  • koszty są adekwatne do planowanych działań,
  • koszty są efektywne w stosunku do planowanych rezultatów 

6

4

 
 

Planowany przez oferenta udział środków finansowych własnych lub pochodzących z innych źródeł oraz wkład osobowy

4

  1. wkład finansowy (możliwość wyboru jednej odpowiedzi):
  • oferent nie planuje wkładu finansowego – 0 pkt,
  • oferent planuje wkład w wysokości do 20 % sumy kosztów zadania – 1 pkt,
  • oferent planuje wkład w wysokości powyżej 20 % – 2 pkt

2

  1. wkład osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków:
  • oferent planuje wkład osobowy,
  • oferent czytelnie i przejrzyście wycenił wkład osobowy

2

5

Analiza i ocena realizacji zadań publicznych zleconych przez gminę-miasto Grudziądz w latach 2020-2022, w tym rzetelność, terminowość
i sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków (możliwość wyboru jednej odpowiedzi)

2

  1. oferent nierzetelnie i nieterminowo realizował zadania i/lub nieprawidłowo rozliczył otrzymane środki

0

  1. oferent dotychczas nie realizował zadań zleconych przez miasto

1

  1. oferent rzetelnie i terminowo realizował zadania oraz prawidłowo rozliczył otrzymane środki

2

Razem

46

  1. Komisja konkursowa zarekomenduje Prezydentowi Grudziądza do przyznania dotacji ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów, nie mniej jednak niż 30 punktów.
  2. Prezydent Grudziądza, w formie zarządzenia, podejmie decyzję w sprawie wyboru oferty i wysokości przyznanej dotacji.
  3. Zarządzenie w sprawie ogłoszenia wyników konkursu lub unieważnienia konkursu zostanie zamieszczone w terminie do dnia 28 lutego 2023 r. w następujących miejscach:

1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.bip.grudziadz.pl;

2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl;

3) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu.

  1. Wydział poinformuje oferentów, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez generator ofert, o sposobie rozpatrzenia złożonych ofert i wysokości przyznanej dotacji.
  2. W przypadku, gdy oferent załączył do oferty skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany dostarczyć do Wydziału oryginał pełnomocnictwa albo kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Rozdział 6
Zadania publiczne zrealizowane w roku poprzednim i w roku ogłoszenia konkursu

§ 7. W roku poprzednim i bieżącym zadanie będące przedmiotem konkursu nie było realizowane.

Rozdział 7
Przepisy końcowe

§ 8. 1. Zapraszam organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, do wskazywania osób do udziału w pracach komisji konkursowej.

  1. W pracach komisji konkursowej nie mogą uczestniczyć osoby wskazane przez organizacje pozarządowe biorące udział w konkursie.
  2. Członkowie komisji konkursowej wykonują swoje obowiązki społecznie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
  3. Pisemne zgłoszenia osób do udziału w pracach komisji konkursowej, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do Zarządzenia Nr 632/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 2 grudnia 2021 r. w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym, w terminie do dnia 31 stycznia 2023 r. należy:

1) dostarczyć do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 (do godz. 17:00) albo

2) przesłać w formie skanu pocztą elektroniczną na adres ngo@um.grudziadz.pl.

§ 9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zarządzeniu mają zastosowanie przepisy:

1) ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

2) ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2021 r. poz. 485);

3) ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

4) rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań;

5) Uchwały Nr XLIII/142/17 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 29 listopada 2017 r. w sprawie przyjęcia „Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Grudziądza na lata 2017-2023” (zmienionej uchwałami Nr LV/72/18 z dnia 19 września 2018 r. i Nr XXXVIII/325/20 z dnia 16 grudnia 2020 r.);

6) Uchwały Nr LXIX/577/22 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 listopada 2022 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2023 roku;

7) Zarządzenia Nr 632/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 2 grudnia 2021 r. w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym.

§ 10. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.

§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Górska 10-01-2023 13:06
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Górska 09-01-2023
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 31-01-2023 10:17