ZARZĄDZENIE NR 69/23
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 27 stycznia 2023 r.
w sprawie upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
Na podstawie art. 268 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2021, poz. 735 z późn. zm.) oraz § 80 pkt 4 Zarządzenia Nr 567/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 04 listopada 2021 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu z późn. zm. zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam Panią NATALIĘ WOJTAKOWSKĄ – Kierownika Referatu Finansowania, Planowania i Analizy w Wydziale Edukacji Urzędu Miejskiego w Grudziądzu do załatwiania w moim imieniu indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej, włącznie z prawem wydawania decyzji administracyjnych oraz podejmowania czynności i podpisywania pism w zakresie spraw dotyczących właściwości Wydziału Edukacji w czasie nieobecności Dyrektora Wydziału.
§ 2. Upoważnienie, o którym mowa w § 1, udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą cofnięcia albo rozwiązania stosunku pracy.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Kamińska | 15-02-2023 12:04 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Kamińska | 27-01-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 06-03-2023 12:50 |