herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 185/23 zmieniające zarządzenie o naborze wniosków w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego na 2024 rok

ZARZĄDZENIE NR 185/23
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 22 marca 2023 r.

 

zmieniające zarządzenie o naborze wniosków w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego na 2024 rok

 

 Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1, ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40) oraz § 2 Uchwały Nr LVII/471/22 z dnia 26 stycznia 2022 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać projekt Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego zarządzam, co następuje:

§ 1. W Zarządzeniu Nr 72/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 27 stycznia 2023 r. o naborze wniosków w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego na 2024 rok wprowadzam następujące zmiany:

  1. § 3 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

„ Powołuję Komisję ds. oceny merytorycznej w składzie:

1) Ewa Niewiadomska – Roman – Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej, przewodnicząca Komisji;

2) Michał Czepek –  Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu, członek Komisji;

3) Justyna Signerska – Dyrektor Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego, członek Komisji;

4) Aleksander Klak – Gospodarz Starówki, członek Komisji;

5) Sylwia Łazarczyk – Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu, członek Komisji;

6) Lilianna Kowalska – Dyrektor Wydziału Finansowego, członek Komisji;

7)  Beata Dudziak – Kierownik Biura Zamówień Publicznych, członek Komisji;

8) Kamila Melkowska – Lemke – Dyrektor Wydziału Edukacji, członek Komisji;

9) Maja Banasik – Dyrektor Wydziału Środowiska, członek Komisji;

10) Mateusz Cieślakiewicz – Kierownik Biura Lasów Komunalnych, członek Komisji;

11) Adam Przyborski –  Kierownik Biura Gospodarki Odpadami, członek Komisji;

12) Wojciech Witkowski – Dyrektor Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, członek Komisji;

13) Stefan Baca – Dyrektor Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, członek Komisji;

14) Marek Iwiński – p.o. Dyrektora Wydziału Inwestycji i Remontów, członek Komisji;

15) Arkadiusz Gora – p.o. Kierownika Biura Informatyki, członek Komisji;

16) Izabela Fijałkowska – Miejski Konserwator Zabytków, członek Komisji;

17) Kinga Łaszewska – Kierownik Biura Współpracy z Mieszkańcami i Marketingu, członek Komisji;

18) Anna Majchrzak –  Poniewierka – Dyrektor Wydziału Komunikacji Miejskiej, członek Komisji;

19) Anna Dekarczyk - Czajka – Architekt Miasta, członek Komisji;

20) Małgorzata Gackowska – Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, członek Komisji;

21) Rafał Cywiński – Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, członek Komisji;

22) Beata Szych – Dyrektor Wydziału Nadzoru Właścicielskiego i Polityki Gospodarczej, członek Komisji;

23) Tatiana Szymańska – Architekt Zieleni, członek Komisji;

24) Wiesław Dziadkowiec – Komendant Straży Miejskiej, członek Komisji;

25) Izabela Piwowarska – Dyrektor Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku, członek Komisji.”

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sylwia Wojtakowska 24-03-2023 07:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Sylwia Wojtakowska 22-03-2023
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 22-05-2023 07:24