ZARZĄDZENIE NR 185/23
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 22 marca 2023 r.
zmieniające zarządzenie o naborze wniosków w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego na 2024 rok
Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1, ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r., poz. 40) oraz § 2 Uchwały Nr LVII/471/22 z dnia 26 stycznia 2022 r. w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać projekt Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 72/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 27 stycznia 2023 r. o naborze wniosków w ramach Grudziądzkiego Budżetu Obywatelskiego na 2024 rok wprowadzam następujące zmiany:
„ Powołuję Komisję ds. oceny merytorycznej w składzie:
1) Ewa Niewiadomska – Roman – Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej, przewodnicząca Komisji;
2) Michał Czepek – Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu, członek Komisji;
3) Justyna Signerska – Dyrektor Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego, członek Komisji;
4) Aleksander Klak – Gospodarz Starówki, członek Komisji;
5) Sylwia Łazarczyk – Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu, członek Komisji;
6) Lilianna Kowalska – Dyrektor Wydziału Finansowego, członek Komisji;
7) Beata Dudziak – Kierownik Biura Zamówień Publicznych, członek Komisji;
8) Kamila Melkowska – Lemke – Dyrektor Wydziału Edukacji, członek Komisji;
9) Maja Banasik – Dyrektor Wydziału Środowiska, członek Komisji;
10) Mateusz Cieślakiewicz – Kierownik Biura Lasów Komunalnych, członek Komisji;
11) Adam Przyborski – Kierownik Biura Gospodarki Odpadami, członek Komisji;
12) Wojciech Witkowski – Dyrektor Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, członek Komisji;
13) Stefan Baca – Dyrektor Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego, członek Komisji;
14) Marek Iwiński – p.o. Dyrektora Wydziału Inwestycji i Remontów, członek Komisji;
15) Arkadiusz Gora – p.o. Kierownika Biura Informatyki, członek Komisji;
16) Izabela Fijałkowska – Miejski Konserwator Zabytków, członek Komisji;
17) Kinga Łaszewska – Kierownik Biura Współpracy z Mieszkańcami i Marketingu, członek Komisji;
18) Anna Majchrzak – Poniewierka – Dyrektor Wydziału Komunikacji Miejskiej, członek Komisji;
19) Anna Dekarczyk - Czajka – Architekt Miasta, członek Komisji;
20) Małgorzata Gackowska – Dyrektor Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych, członek Komisji;
21) Rafał Cywiński – Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, członek Komisji;
22) Beata Szych – Dyrektor Wydziału Nadzoru Właścicielskiego i Polityki Gospodarczej, członek Komisji;
23) Tatiana Szymańska – Architekt Zieleni, członek Komisji;
24) Wiesław Dziadkowiec – Komendant Straży Miejskiej, członek Komisji;
25) Izabela Piwowarska – Dyrektor Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku, członek Komisji.”
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Wojtakowska | 24-03-2023 07:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Sylwia Wojtakowska | 22-03-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 22-05-2023 07:24 |