herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 25 września 2024 r.

VIII sesja Rady Miejskiej Grudziądza odbędzie się w dniu 25 września 2024 r. o godz. 11:00 w Sali 301 Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, przy ul. Ratuszowej 1.

Porządek Obrad*:

  1. Sprawy porządkowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przedstawienie porządku obrad,
  3. przyjęcie protokołu z IV  sesji.
  1. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu na 2024 rok.
  2. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Grudziądza na lata 2024-2040.
  3. Uchwała w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Rady Społecznej Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Władysława Biegańskiego z siedzibą w Grudziądzu.
  4. Uchwała w sprawie odwołania i powołania członka Rady Społecznej Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Władysława Biegańskiego z siedzibą w Grudziądzu.
  5. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego pomiędzy ulicami Dębową, Wierzbową, Paderewskiego i granicą administracyjną miasta.
  1. głosowanie nad stwierdzeniem, że plan nie narusza ustaleń Studium uwarunkowań              i kierunków zagospodarowania  przestrzennego miasta Grudziądza,
  2. stwierdzenie braku wniesienia uwag do projektu planu,
  3. głosowanie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej,  które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania,
  4. głosowanie nad projektem uchwały.
  1. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawek tej opłaty na terenie gminy- miasto Grudziądz.
  2. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
  3. Uchwała w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobku prowadzonym przez gminę – miasto Grudziądz.
  4. Uchwała w sprawie odwołania Skarbnika Miasta.
  5. Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Miasta.
  6. Sprawozdanie Prezydenta Grudziądza z działalności.
  7. Informacje o bieżącej sytuacji Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. doktora Władysława Biegańskiego w Grudziądzu.
  8. Informacje w sprawach bieżących związane z działalnością Prezydenta Grudziądza nieobjęte sprawozdaniem, o którym mowa w pkt 12.
  9. Oświadczenia.
  10.  Zakończenie obrad.

     

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Obuchowska 11-09-2024 14:33
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Obuchowska 11-09-2024
Ostatnia aktualizacja: Anna Obuchowska 19-09-2024 11:48