herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 59/20 zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

ZARZĄDZENIE NR 59/20

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 10 lutego 2020 r.

 

 

zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

 

Na podstawie art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2019 r. poz. 2277) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. W Zarządzeniu Nr 306/15 Prezydenta Grudziądza z dnia 12 sierpnia 2015 r. w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych § 1 otrzymuje brzmienie:

„§ 1. Powołuję Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie:

1) Pan Sylwester Lewandowski – Przewodniczący Komisji;

2) Pani Małgorzata Gackowska – Członek Komisji;

3) Pan Włodzimierz Fede – Członek Komisji;

4) Pani Urszula Woźniak – Członek Komisji;

5) Pani Sylwia Gnutek – Członek Komisji;

6) Pan Grzegorz Miedzianowski – Członek Komisji;

7) Pani Agata Szreder – Sekretarz Komisji.”

§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ligia Bartos 09-03-2020 17:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-02-2020
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 25-03-2020 12:06