ZARZĄDZENIE NR 446/21
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 30 sierpnia 2021 r.
w sprawie upoważnienia do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz przekazywania do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczych o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego
Na podstawie art. 8a, art. 8b, art. 8c i art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 877 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam do podejmowania wszelkich działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych oraz prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego następujące osoby:
1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Panią Patrycję Błażyńską – Kierownika Działu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Wiolettę Nagrabską – Starszego Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
5) Panią Kamilę Pankowską – Podinspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 2. Upoważniam do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych w formie prowadzenia wywiadu alimentacyjnego i odebrania oświadczenia majątkowego dłużnika alimentacyjnego następujące osoby:
1)Panią Agnieszkę Bałdyga – Chabuda – Podinspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Sylwię Dudzik – Referenta w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Panią Annę Szumotalską – Podinspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 3. Upoważniam do przekazywania do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczych o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego wynikających z tytułów, o których mowa w art. 28 ust. 1 pkt 1 i 2 wskazanej ustawy następujące osoby:
1) Panią Patrycję Błażyńską – Kierownika Działu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Wiolettę Nagrabską – Starszego Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Panią Agnieszkę Bałdyga – Chabuda – Podinspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Kamilę Pankowską – Podinspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
5) Panią Annę Szumotalską – Podinspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 5. Traci moc Zarządzenie Nr 454/19 Prezydenta Grudziądza z dnia 8 listopada 2019 r. w sprawie upoważnienia do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz przekazywania do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczych o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 września 2021 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 01-09-2021 10:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-08-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 05-10-2021 11:22 |