herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza 28 sierpnia 2024 r.

VII sesja Rady Miejskiej Grudziądza w dniu 28 sierpnia 2024 r. o godz. 11:00 w Sali 301 Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, przy ul. Ratuszowej 1.

Porządek Obrad* :

  1. Sprawy porządkowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. złożenie ślubowania przez radnego,
  3. przedstawienie porządku obrad,
  4. przyjęcie protokołu z III  sesji.
  1. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu na 2024 rok.
  2. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Grudziądza na lata 2024-2040.
  3. Uchwała w sprawie powołania Rady Społecznej Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Władysława Biegańskiego z siedzibą w Grudziądzu oraz zwołania jej pierwszego posiedzenia.
  4. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ulicami Konstytucji 3 Maja, Południową, Szosą Toruńską oraz zabudową mieszkaniową z usługami.
  1. głosowanie nad stwierdzeniem, że plan nie narusza ustaleń Studium uwarunkowań              i kierunków zagospodarowania  przestrzennego miasta Grudziądza,
  2. stwierdzenie braku wniesienia uwag do projektu planu,
  3. głosowanie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej,  które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania,
  4. głosowanie nad projektem uchwały.
  1. Uchwała w sprawie przyjęcia aktualizacji "Planu adaptacji gminy - miasto Grudziądz do zmian klimatu do roku 2030".
  2. Uchwała w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą-miasto Grudziądz a Gminą Miasta Gdańska w zakresie zagospodarowania frakcji energetycznej z odpadów komunalnych.
  3. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest gmina-miasto Grudziądz oraz określenia warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z tych opłat.
  4. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie utworzenia samorządowej jednostki organizacyjnej "Grudziądzkie Centrum Usług Wspólnych" oraz zapewnienia wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej dla jednostek organizacyjnych gminy-miasto Grudziądz.
  5. Uchwała w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt i wyżywienie dziecka w klubie dziecięcym prowadzonym przez gminę – miasto Grudziądz.
  6. Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora II Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu.
  7. Uchwała w sprawie rozpatrzenia skargi na bezczynność Prezydenta Grudziądza.
  8. Sprawozdanie Prezydenta Grudziądza z działalności.
  9. Informacje o bieżącej sytuacji Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. doktora Władysława Biegańskiego w Grudziądzu.
  10. Informacje w sprawach bieżących związane z działalnością Prezydenta Grudziądza nieobjęte sprawozdaniem, o którym mowa w pkt 13.
  11. Oświadczenia.
  12. Zakończenie obrad.

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Obuchowska 14-08-2024 11:39
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Obuchowska 14-08-2024
Ostatnia aktualizacja: Anna Obuchowska 14-08-2024 11:40