ZARZĄDZENIE NR 591/24
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 7 października 2024r.
w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 323 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam do prowadzenia postępowań oraz wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych, o których mowa w ustawie z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 323 z późn. zm.) niżej wymienione osoby:
1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Pana Dariusza Nowickiego – Kierownika Działu Świadczeń Rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Ewelinę Czerwińską – Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu
5) Panią Marzenę Wojas – Inspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 3. Traci moc Zarządzenie Nr 18/22 Prezydenta Grudziądza z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie upoważnienia do prowadzenia postępowań oraz wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 18-10-2024 13:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ligia Bartos | 07-10-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Ligia Bartos | 18-10-2024 13:17 |