ZARZĄDZENIE NR 56/10
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 22 lutego 2010 r.
w sprawie ustalenia Regulaminu kontroli finansowej w jednostkach organizacyjnych gminy – miasto Grudziądz
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 69 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), Komunikatu Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. MF Nr 15, poz. 84) oraz § 60 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 8/09 Prezydenta Grudziądza z dnia 7 stycznia 2009 roku w sprawie Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu zarządzam, co następuje:
§ 1. Wprowadzam Regulamin kontroli finansowej w jednostkach organizacyjnych gminy – miasto Grudziądz stanowiący Załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Traci moc Zarządzenie Nr 191/04 Prezydenta Grudziądza z dnia 29 czerwca 2004 r.
w sprawie ustanowienia regulaminu kontroli wewnętrznej.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 15-03-2010 11:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 22-02-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 15-03-2010 11:35 |