ZARZĄDZENIE NR 759/24
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 20 grudnia 2024r
w sprawie sporządzenia wykazu nieruchomości stanowiących własność gminy – miasto Grudziądz przeznaczonych do zbycia
Na podstawie art. 35 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2024 r., poz.1145, poz. 1222 poz. 1717 ) zarządzam, co następuje:
§ 1. Sporządzenie wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia, stanowiącego załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Podanie do publicznej wiadomości wykazu, o którym mowa w § 1, poprzez jego:
- wywieszenie na okres 21 dni w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu,
- zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu (www.grudziadz.pl).
§ 3. Podanie do publicznej wiadomości informacji o zamieszczeniu wykazu, o którym mowa w § 1, poprzez ogłoszenie w prasie lokalnej o zasięgu obejmującym co najmniej gminę-miasto Grudziądz.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Dorota Kozyrska | 23-12-2024 11:09 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Dorota Kozyrska | 20-12-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 17-01-2025 06:56 |