Wydział Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu informuje, iż Prezydent Grudziądza zarządził przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 z późn. zm.). Przedmiotem konsultacji jest projekt „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2011 rok” .
Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy prowadzące działalność pożytku publicznego w sferze przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym na terenie gminy – miasto Grudziądz.
Uprawnione organizacje i podmioty mogą zgłaszać uwagi i opinie, które należy składać pisemnie wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian w terminie od dnia 28 września 2010 r. do dnia 5 października 2010 r. w Wydziale Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu lub przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres m.tunska@um.grudziadz.pl.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Monika Kaźmierczak | 28-09-2010 09:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 28-09-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Monika Kaźmierczak | 28-09-2010 09:35 |