Wydział Spraw Społecznych informuje, iż Prezydent Grudziądza zarządził przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z późn. zm.).
Przedmiotem konsultacji jest projekt „Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz
z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2018 rok”.
Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są Miejska Rada Działalności Pożytku Publicznego oraz organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie gminy - miasto Grudziądz.
Uprawnione organizacje i podmioty mogą zgłaszać uwagi i opinie na załączonym formularzu, który należy złożyć w terminie od dnia 13 października 2017 r. do dnia 27 października 2017 r. w Wydziale Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu lub przesłać
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ngo@um.grudziadz.pl.
Treść zarządzenia w sprawie konsultacji, projekt programu współpracy oraz formularz w załączeniu.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Beata Dąbrowska | 13-10-2017 13:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-10-2017 | |
Ostatnia aktualizacja: | Beata Dąbrowska | 13-10-2017 13:26 |