Prezydent Grudziądza
Zaprasza rzeczoznawców majątkowych do składania wniosków o wpis na listę rzeczoznawców majątkowych - biegłych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza.
O wpis na listę rzeczoznawców mogą ubiegać się osoby, które:
1) posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego od co najmniej 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku o wpis;
2) wykażą się należytym wykonaniem operatów szacunkowych dla organów administracji publicznej w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie wniosku o wpis na listę rzeczoznawców majątkowych.
Rzeczoznawcy majątkowi ubiegający się o wpis na listę rzeczoznawców powinni złożyć następujące dokumenty:
1) wniosek o wpis na listę rzeczoznawców majątkowych - biegłych w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza;
2) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię świadectwa nadania uprawnień z zakresu szacowania nieruchomości;
3) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zawodowej ( poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy);
4) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie operatów szacunkowych dla organów administracji publicznej w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie wniosku o wpis na listę rzeczoznawców majątkowych w ilości co najmniej 10 operatów szacunkowych
w postępowaniach administracyjnych.
Przed złożeniem wniosku obowiązkowo należy zapoznać się z treścią:
- Zarządzenia Nr 194/2017 Prezydenta Grudziądza z dnia 15 maja 2017 r. w sprawie zasad powoływania biegłych rzeczoznawców majątkowych na potrzeby postępowań administracyjnych prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza, zmienionego Zarządzeniem Nr 354/2017 Prezydenta Grudziądza z dnia 14 sierpnia 2017r., opublikowanych na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.grudziadz.pl w zakładce „prawo lokalne” → „zarządzenia prezydenta”;
- wzoru umowy regulującej zasady współpracy;
- cennika Urzędu Miejskiego w Grudziądzu ustalającego wysokość wynagrodzeń za czynności biegłego rzeczoznawcy majątkowego, który będzie obowiązywał do dnia
13 lipca 2019 r.
Wniosek na załączonym formularzu wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz ( pok. 310) lub przesłać pocztą na wskazany adres.
Zaproszenie to zostało opublikowane na stronie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.grudziadz.pl w zakładce w zakładce „ informacje” → „gospodarka nieruchomościami” oraz na stronie internetowej Grudziądza www.grudziadz.pl w zakładce „ dla inwestorów” → „gospodarka nieruchomościami” → „lista biegłych rzeczoznawców majątkowych”.
Załączniki można uzyskać w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami pok. 312 lub pobrać ze stron internetowych, na których zaproszenie ostało opublikowane.
W przypadku pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu 56 45 10 275 lub na adres e-mailowy: d.pilewska@um.grudziadz.pl.
Załączniki :
1) formularz wniosku
2) wzór umowy
3) kopia cennika Urzędu Miejskiego w Grudziądzu ustalającego wysokość wynagrodzeń za czynności biegłego rzeczoznawcy majątkowego.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Kudlewska | 15-10-2018 07:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 15-10-2018 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 15-10-2018 07:56 |