Grudziądz, dnia 7 maja 2019 roku
GK-I.6223.5.2018
PODANIE
DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJI
Na podstawie art. 218 pkt. 3 ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018, poz. 799 ze zm.), w ślad za art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2081 ze zm.)
Prezydent Grudziądza:
Organem administracji właściwym do wydania zmiany pozwolenia zintegrowanego jest Prezydent Grudziądza. Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu wydaje postanowienie w przedmiocie spełnienia wymagań określonych w przepisach o ochronie przeciwpożarowej oraz w zakresie zgodności z warunkami ochrony przeciwpożarowej, o których mowa w operacie przeciwpożarowym.
Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa. Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Prezydenta Grudziądza przed wydaniem zmiany pozwolenia zintegrowanego.
Informacje podaje się do publicznej wiadomości w dniu 8 maja 2019 roku poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu przy ul. Ratuszowej 1 oraz w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przy ul. Sikorskiego 32-36.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Hanna Lubiszewska-Gruszczyńska | 08-05-2019 09:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 08-05-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | Miłosz Kryger | 08-12-2022 10:29 |