Wydział Komunikacji Społecznej informuje, iż Prezydent Grudziądza zarządził przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 z późn. zm.).
Przedmiotem konsultacji jest projekt zarządzenia w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym.
Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są Miejska Rada Działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu oraz organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 w/wym. ustawy prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie gminy - miasto Grudziądz.
Uprawnione organizacje i podmioty mogą zgłaszać uwagi i opinie na załączonym formularzu, który należy złożyć w terminie do 28 listopada 2019 r. w Wydziale Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu lub przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ngo@um.grudziadz.pl.
Treść zarządzenia w sprawie konsultacji oraz projekt programu współpracy znajduje się w załączeniu.