PP-I.6740.1.1.2020
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Grudziądza
z dnia 23.07.2020 r.
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Na podstawie art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2018.1474 t.j. ze zmianami) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek złożony w sprawie wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej:
„Budowa drogi łączącej ul. Waryńskiego z ulicami Rapackiego i Dworcową”,
na działkach geodezyjnych:
Działki będące własnością Skarbu Państwa
- obręb 91, dz. nr 1/21,
Działki będące własnością Gminy - Miasto Grudziądz
- obręb 63, dz. nr 15,19,
- obręb 61, dz. nr 50,
Działki przejmowane pod drogę z podziału
Będące własnością Gminy - Miasto Grudziądz
- obręb 62, dz. nr 1/3 (1/57, 1/58, 1/59), 1/27 (1/48, 1/49)
- obręb 63, dz. nr 12/34 (12/63, 12/64)
Będące własnością innych podmiotów
- obręb 61, dz. nr 49 (49/1, 49/2),
- obręb 62, dz. nr 1/21 (1/62, 1/63, 1/64), 1/22 (1/60, 1/61), 1/31 (1/46, 1/47), 1/32 (1/52, 1/53, 1/54), 1/33 (1/65, 1/66, 1/67, 1/68), 1/42 (1/55, 1/56), 1/43 (1/50, 1/51),
- obręb 63, dz. nr 10/9 (10/48, 10/49, 10/50, 10/51, 10/52, 10/53), 10/18 (10/67, 10/68), 10/20 (10/64, 10/65, 10/66), 10/26 (10/62, 10/63), 10/31 (10/60, 10/61), 10/40 (10/56, 10/57), 10/42 (10/54, 10/55), 12/12 (12/58, 12/59), 12/13 (12/52, 12/53), 12/15 (12/54, 12/55), 12/17 (12/61, 12/62), 12/18 (12/56, 12/57), 12/22 (12/50, 12/51),
- obręb 67, dz. nr 2/12 (2/19, 2/20). 2/14 (2/21, 2/22, 2/23),
Działki przejmowane pod drogę w całości
Będące własnością Gminy - Miasto Grudziądz
- obręb 84, dz. nr 1/3, 1/4,
Będące własnością Skarbu Państwa (użytkowanie wieczyste PKP SA)
- obręb 91, dz. nr 1/27,
Będące własnością innych podmiotów
- obręb 62, dz. nr 1/30, 1/29
- obręb 63, dz. nr 12/19, 12/26, 10/16,
- obręb 67, dz. nr 2/10,
Działki, dla których konieczne jest ograniczenie w korzystaniu z nieruchomości
Będące własnością Skarbu Państwa
- obręb 62, dz. nr 8 [t],
- obręb 84, dz. nr 1/7 [t],
- obręb 91, dz. nr 1/28 [t], 1/26 [t], 1/25 [t],
Będące własnością innych podmiotów
- obręb 62, dz. nr 1/23 [t], 1/32 (1/52, 1/53 [nt], 1/54), 1/21 (1/62, 1/63, 1/64 [nt]), 1/33 (1/65 [nt], 1/66, 1/67, 1/68)
- obręb 63, dz. nr 12/12 (12/58 [t], 12/59).
(Numer działki przed nawiasem oznacza działkę podlegającą podziałowi; numery działek w nawiasach oznaczają działki powstałe po podziale nieruchomości; drukiem wytłuszczonym oznaczono działki przejmowane pod drogę; drukiem niewytłuszczonym działki pozostające przy dotychczasowym właścicielu, ograniczeniu w korzystaniu z nieruchomości podlegają tylko działki z adnotacja [t] - ograniczenie trwałe lub [nt] - ograniczenie nietrwałe).
W związku z powyższym oraz w oparciu o art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Strony mogą zapoznać się z projektowanym zamierzeniem inwestycyjnym w Wydziale Budownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Grudziądzu w dniach pracy Urzędu, po wcześniejszym umówieniu, oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia (w godz. 730 - 1530 w poniedziałek, środę i czwartek, w godz. 730 - 1700 we wtorek, w godz. 700 - 1330 w piątek).
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2020.256 t.j. ze zmianami) zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego publicznego ogłoszenia.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marzena Goławska | 23-07-2020 09:24 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marzena Goławska | 23-07-2020 |
Ostatnia aktualizacja: | Marzena Goławska | 23-07-2020 15:05 |