Wydział Komunikacji Społecznej informuje, iż Prezydent Grudziądza zarządził przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057).
Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały w sprawie Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2021 rok.
Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są Miejska Rada Działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu oraz organizacje pozarządowe prowadzące działalność pożytku publicznego w sferze przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym na terenie gminy-miasto Grudziądz.
Uprawnione organizacje i podmioty mogą zgłaszać uwagi i opinie na załączonym formularzu, który w terminie do dnia 23 listopada 2020 r. należy:
1) złożyć wrzucając do urny usytuowanej w wejściu do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 albo
2) przesłać w formie skanu pocztą elektroniczną na adres ngo@um.grudziadz.pl.
Treść zarządzenia w sprawie konsultacji oraz projekt uchwały znajduje się w załączeniu.