Wydział Komunikacji Społecznej informuje, że Prezydent Grudziądza zarządził przeprowadzenie konsultacji projektu zarządzenia w sprawie procedury zlecania przez gminę-miasto Grudziądz zadań publicznych organizacjom pozarządowym.
Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są:
1) Miejska Rada Działalności Pożytku Publicznego w Grudziądzu;
2) organizacje pozarządowe i podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność pożytku publicznego na terenie gminy-miasto Grudziądz.
Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 16 do 29 listopada 2021 r. w następujących formach:
1) zbieranie (przyjmowanie) opinii od uprawnionych podmiotów w formie pisemnej, w tym w formie elektronicznej poprzez:
a) wrzucenie formularza do urny usytuowanej w wejściu do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 albo
b)przesłanie w formie skanu pocztą elektroniczną na adres ngo@um.grudziadz.pl;
2) zbieranie (przyjmowanie) opinii od uprawnionych podmiotów poprzez platformę konsultacji społecznych dostępną na stronie www.grudziadz.konsultacjejst.pl.
Szczegóły dotyczące konsultacji znajdują się w załączeniu.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Milena Kubik | 08-11-2021 11:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Milena Kubik | 08-11-2021 |
Ostatnia aktualizacja: | Milena Kubik | 08-11-2021 14:21 |