1) |
organizacja i obsługa spotkań Prezydenta z mieszkańcami oraz koordynowanie realizacji ustaleń i postanowień; |
2) |
inicjowanie działań mających na celu budowę pozytywnego wizerunku Grudziądza; |
3) |
kształtowanie i realizowanie wspólnego systemu identyfikacji wizualnej Grudziądza; nadzór nad jego przestrzeganiem przez komórki Urzędu Miejskiego i jednostki podległe; |
4) |
przygotowanie i kreowanie kampanii promocyjnych, społecznych i komunikacyjnych Grudziądza; |
5) |
zarządzanie markami #gru, Pokochaj Grudziądz i „Grudziądz miasto otwarte” we wszystkich obszarach jej funkcjonowania; |
6) |
inicjowanie działań promujących markę Grudziądz – zagrajmy w zielone; |
7) |
kreowanie cyklicznych miejskich wydarzeń mających na celu ożywienie grudziądzkiej Starówki (m.in. Jarmark Spichrzowy, Jarmark św. Mikołaja); |
8) |
inicjowanie, organizacja i współorganizacja imprez i wydarzeń o charakterze promocyjnym; |
9) |
koordynacja i współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie organizacji i realizacji wydarzeń; |
10) |
opracowanie koncepcji i nadzór nad produkcją gadżetów promocyjnych Grudziądza; |
11) |
budowanie pozytywnego wizerunku Grudziądza poprzez udział w targach, prezentacjach oraz innych wydarzeniach promocyjnych w kraju i za granicą; |
12) |
weryfikacja aktualności i spójności materiałów publikowanych na miejskiej stronie internetowej przez jednostki organizacyjne Urzędu; |
13) |
prowadzenie oficjalnych social mediów Grudziądza; |
14) |
wyrażanie zgody na wykorzystywanie herbu, logo i innych elementów identyfikacji wizualnej Grudziądza; |
15) |
prowadzenie bazy zdjęciowej Grudziądza; |
16) |
akceptacja wydawnictw promujących Grudziądz opracowywanych przez komórki merytoryczne Urzędu; |
17) |
współpraca przy aktualizacji kalendarza grudziądzkich imprez; |
18) |
współpraca z Pełnomocnikiem do spraw imprez miejskich; |
19) |
opracowywanie projektów graficznych wykorzystywanych na stronie Grudziądza i w materiałach informacyjnych; |
20) |
wykonywanie grafiki na potrzeby stron internetowych; |
21) |
wykorzystywanie oprogramowania do tworzenia grafiki trójwymiarowej; |
22) |
opracowywanie prezentacji graficznych i multimedialnych; |
23) |
dbanie o spójny wizerunek materiałów informacyjnych, prezentacji multimedialnych, profili w mediach społecznościowych i stron internetowych; |
24) |
dbanie o wspólność wizualną i komunikacyjną miejskich stron internetowych; |
25) |
redakcja i skład Naszego Kuriera Grudziądzkiego „Pokochaj Grudziądz”; |
26) |
współpraca z Biurem Prasowym i Medialnym oraz Rzecznikiem Prasowym przy produkcji programu telewizyjnego „Czym żyje Grudziądz”. |