ZARZĄDZENIE NR 81/23
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 3 lutego 2023r.
w sprawie upoważnienia do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego, przekazywania do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczych o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego oraz zamieszczania informacji o zobowiązaniach dłużnika w Krajowym Rejestrze Zadłużonych
Na podstawie art. 8a ust. 1, art. 8b, art. 8c i art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1205 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Upoważniam do podejmowania wszelkich działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych oraz prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego następujące osoby:
1) Panią Jolantę Zarębską – Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Panią Patrycję Błażyńską – Kierownika Działu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Wiolettę Nagrabską – Starszego Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
5) Panią Kamilę Pankowską – Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 2. Upoważniam do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych w formie prowadzenia wywiadu alimentacyjnego i odebrania oświadczenia majątkowego dłużnika alimentacyjnego następujące osoby:
1) Panią Agnieszkę Bałdygę-Chabudę – Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Annę Szumotalską – Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Panią Sylwię Dudzik – Referenta w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Darię Zwalińską – Referenta w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 3. Upoważniam do przekazywania do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczych o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego wynikających z tytułów, o których mowa w art. 28 ust. 1 pkt 1 i 2 wskazanej ustawy oraz zamieszczania w Krajowym Rejestrze Zadłużonych informacji w zakresie ww. zobowiązań w przypadku, gdy komornik nie prowadzi ich egzekucji następujące osoby:
1) Panią Monikę Łagodę – Zastępcę Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
2) Panią Patrycję Błażyńską – Kierownika Działu Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
3) Panią Wiolettę Nagrabską – Starszego Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
4) Panią Agnieszkę Bałdygę-Chabudę – Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
5) Panią Kamilę Pankowską – Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu;
6) Panią Annę Szumotalską – Inspektora w Dziale Funduszu Alimentacyjnego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 5. Traci moc Zarządzenie Nr 679/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 21 grudnia 2021 r. w sprawie upoważnienia do podejmowania działań wobec dłużników alimentacyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych, prowadzenia postępowania i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń z funduszu alimentacyjnego, przekazywania do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczych o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego oraz zamieszczania informacji o zobowiązaniach dłużnika w Krajowym Rejestrze Zadłużonych.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ligia Bartos | 06-02-2023 09:10 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ligia Bartos | 03-02-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 05-05-2023 06:46 |