herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 652/23 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu rewitalizacji na obsługę funduszu mikrograntów w ramach działalności Grudziądzkiego Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57

ZARZĄDZENIE NR 652/23
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 5 grudnia 2023 r.

 

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu rewitalizacji na obsługę funduszu mikrograntów w ramach działalności Grudziądzkiego Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57

 

Na podstawie art. 13 ust. 1, 2, 2a,  3 i 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) oraz § 6 ust. 2 pkt 1, § 7 pkt 12 i § 9 ust. 1 Uchwały Nr LXXXV/732/23 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 29 listopada 2023 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2024 roku zarządzam, co następuje:

Rozdział 1
Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania

      § 1. 1. Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu rewitalizacji na obsługę funduszu mikrograntów w ramach działalności Grudziądzkiego Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57, zwanego dalej „zadaniem”.

  1. Zadanie mieści się w zakresie priorytetowych zadań publicznych wskazanych w § 7 pkt 12 Uchwały Nr LXXXV/732/23 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 29 listopada 2023 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2024 roku.
  2. Celem zadania jest zwiększenie aktywności społecznej organizacji pozarządowych
    i mieszkańców obszaru rewitalizacji, integracja różnych środowisk społecznych oraz ich bezpośrednie włączenie w proces zmian społecznych związanych z rewitalizacją poprzez fundusz mikrograntów w ramach działalności Grudziądzkiego Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57, zwanego dalej „Centrum”.

§ 2. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania wynosi 92.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100).

Rozdział 2
Zasady przyznawania dotacji

§ 3. 1. O przyznanie dotacji mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące statutową działalność pożytku publicznego w zakresie objętym konkursem.

  1. W konkursie zostanie wyłoniony operator projektu (zleceniobiorca), który wybierze realizatorów projektów i przyzna im dotacje z funduszu mikrograntów na wybrane do realizacji projekty.

Rozdział 3
Termin i warunki realizacji zadania oraz zasady i warunki zlecenia realizacji zadania

§ 4. 1. Zadanie należy zrealizować w terminie od 1 lutego 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

  1. Operator projektu jest zobowiązany do: 

1) opracowania regulaminu konkursu na wybór realizatorów projektów, zawierającego:

  1. zasady i tryb przeprowadzenia konkursu na realizatorów projektów, w tym warunki i kryteria ich wyboru w sposób zapewniający jawność i uczciwą konkurencję,
  2. zasady, sposób monitorowania i oceny realizowanych projektów oraz sposób egzekwowania nieprawidłowości;
  3. wzory oferty, umowy i sprawozdania z realizacji projektu;

2) podania do publicznej wiadomości, w szczególności poprzez zamieszczenie na własnej stronie internetowej, informacji o naborze na realizatorów projektów;

3) przeprowadzenia konkursu na realizatorów projektów na zasadach i w trybie określonym w ofercie;

4) zapewnienia w trakcie naboru ofert wsparcia dla organizacji pozarządowych zainteresowanych ubieganiem się o realizację projektów w formie:

  1. prowadzenia punktu informacyjno-doradczego,
  2. przeprowadzenia spotkań informacyjnych,
  3. fakultatywnie – przeprowadzenia szkoleń i/lub warsztatów w zakresie przygotowania ofert dotyczących wykonywania zadań publicznych;

5) zapewnienia udziału przedstawicieli zleceniodawcy w pracach komisji oceniającej oferty;

6) podania do publicznej wiadomości, w szczególności poprzez zamieszczenie na własnej stronie internetowej, informacji o wyborze realizatorów projektów;

7) podpisania z realizatorami projektów umów na realizację projektów;

8) przekazania realizatorom projektów środków finansowych z funduszu mikrograntów w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zawarcia z nimi umów;

9) zapewnienia w trakcie realizacji projektów wsparcia realizatorom projektów wyłonionym w konkursie w formie:

  1. prowadzenia punktu informacyjno-doradczego,
  2. fakultatywnie – przeprowadzenia szkoleń i/lub warsztatów w zakresie zarządzania projektami i/lub ich rozliczania;

10) monitorowania i oceny realizacji projektów zleconych do realizacji realizatorom projektów na zasadach określonych w ofercie, w tym w formie wizyt monitorujących;

11) rozliczenia sprawozdań z realizacji projektów złożonych przez realizatorów projektów i ich oceny pod względem celowości i prawidłowości poniesienia wydatków;

12) niepobierania świadczeń pieniężnych od odbiorców zadania oraz realizatorów projektów.

  1. Operator projektu przeznaczy na realizację projektów środki z dotacji (funduszu mikrograntów) w wysokości 80.000,00 zł, z zastrzeżeniem, że:

1) minimalna kwota mikrograntu wynosi 2.000,00 zł;

2) maksymalna kwota mikrograntu wynosi 5.000,00 zł.

      4. Operator projektu może przeznaczyć na obsługę funduszu mikrograntów środki z dotacji do kwoty 12.000,00 zł, jednak nie więcej niż 15 % środków wydatkowanych na fundusz mikrograntów.  

 

 

  1. Warunki realizacji projektów:

1) o realizację projektów mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące statutową działalność pożytku publicznego w sferze zgodnej z realizowanym projektem;

2) operator projektu nie może samodzielnie realizować projektów;

3) projekty mają realizować cel określony w § 1 ust. 3;

4) projekty mogą być realizowane w szczególności w formie działań społecznych,  animacyjnych i integracyjnych, działań edukacyjnych (np. konferencji, kursów, szkoleń, warsztatów), kulturalnych (np. koncertów, wystaw, wernisaży), spotkań tematycznych itp.;

5) projekty należy zrealizować w terminie od 15 lutego 2024 r. do 30 listopada 2024 r.;

6) realizacja projektów oraz działań, o których mowa w ust. 2 pkt 4 i 9, powinna odbywać się w obiekcie Grudziądzkiego Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57, położonym w Grudziądzu przy ul. Spichrzowej 57, a w przypadku braku takiej możliwości na innym obszarze objętym rewitalizacją.

  1. Operator projektu jest zobowiązany osiągnąć następujące rezultaty realizacji zadania:

Lp.

Nazwa rezultatu

Planowany poziom osiągnięcia rezultatów
(wartość docelowa)

Sposób monitorowania rezultatów/źródło informacji o osiągnięciu wskaźnika

1

Liczba udzielonych mikrograntów

20

Zestawienie umów zawartych z realizatorami projektów w ramach funduszu mikrograntów

2

Liczba wydarzeń zrealizowanych
z funduszu mikrograntów

20

Rejestr wydarzeń organizowanych z funduszu mikrograntów lub listy obecności z wydarzeń

3

Liczba uczestników

wydarzeń zrealizowanych
z funduszu mikrograntów

300

Rejestr wydarzeń organizowanych z funduszu mikrograntów lub listy obecności z wydarzeń

  1. Operator projektu może zaplanować inne dodatkowe rezultaty realizacji zadania.
  2. Zleceniobiorca zgodnie z zapisami art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) przy realizacji zadania będzie zobowiązany do spełnienia określonych w treści umowy warunków służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie zleconego zadania, z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ustawy.
  3. Wydatki dotyczące realizacji zadania uznaje się za kwalifikowalne, jeżeli:

1) są niezbędne dla realizacji zadania;

2) są racjonalne i efektywne;

3) zostały przewidziane w kalkulacji kosztów;

4) zostały udokumentowane;

5) dotyczą okresu realizacji zadania;

6) zostały faktycznie poniesione w okresie wskazanym w umowie.

  1. W kosztach realizacji zadania nie uwzględnia się wydatków niezwiązanych bezpośrednio z realizacją zadania (koszty niekwalifikowalne), w szczególności wydatków na:

1) podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli zleceniobiorca ma możliwość jego odliczenia;

2) finansowanie kosztów działalności gospodarczej;

3) amortyzację;

4) raty pożyczek, kredytów i leasingu;

5) odsetki z tytułu niezapłaconych w terminie zobowiązań;

6) kary i grzywny;

7) zakup napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych i środków odurzających, substancji psychotropowych, środków zastępczych lub nowych substancji psychoaktywnych.

  1. Zleceniobiorca może wnieść wkład własny niefinansowy w realizacji zadania w formie wkładu osobowego (świadczenia wolontariuszy lub praca społeczna członków organizacji).
  2. W przypadku wkładu własnego osobowego w realizacji zadania przyjmuje się aktualne stawki rynkowe z zastrzeżeniem, że stawka godzinowa nie może być niższa niż 27,70 zł (w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2024 r.) i 28,10 zł (w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.) oraz nie wyższa niż 120,00 zł.
  3. Nie dopuszcza się możliwości wyceny wkładu rzeczowego w realizacji zadania.
  4. W trakcie realizacji zadania mogą być dokonywane, bez konieczności aneksowania umowy:

1) przesunięcia w zakresie poszczególnych pozycji kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości nie przekraczającej 20 % danego kosztu;

2) zmiany w zakresie poszczególnych działań i terminów ich realizacji, o ile nie zmieniają istoty zadania i nie naruszają terminu realizacji zadania określonego w umowie;

3) zmiana numeru rachunku bankowego zleceniobiorcy.

  1. W uzasadnionych przypadkach zleceniobiorca może wystąpić w trakcie realizacji zadania o aneksowanie umowy, w szczególności w zakresie:

1) przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości przekraczającej 20 % danego kosztu;

2) utworzenia nowej pozycji kosztów w kalkulacji kosztów realizacji zadania;

3) istotnych zmian w zakresie poszczególnych działań, w tym wprowadzenia nowych działań i/lub rezygnacji z zaplanowanych działań,

pod warunkiem, że zmiany te nie wpływają na warunki realizacji zadania i kryteria oceny oferty określone w niniejszym ogłoszeniu o konkursie.

  1. Zleceniobiorca generuje sprawozdanie końcowe z wykonania zadania publicznego, sporządzone zgodnie ze wzorem sprawozdania określonym w załączniku nr 6 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057) i składa je w formie elektronicznej poprzez generator ofert, w terminie do 30 dni od daty zakończenia realizacji zadania.
  2. Zleceniobiorca załącza do sprawozdania w formie elektronicznej zestawienie dokumentów księgowych dotyczących realizacji zadania (faktur, rachunków, list plac itp.), sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do Zarządzenia Nr 615/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym.
  3. Zleceniobiorca załącza do sprawozdania w formie elektronicznej, dokumentację fotograficzną wszystkich zrealizowanych projektów oraz inne materiały potwierdzające realizację projektów i działań operatora projektu (np. publikacje prasowe, wydawnictwa, foldery itp.).
  4. Zadanie uznaje się za zrealizowane, jeżeli zleceniobiorca zrealizuje działania określone w ofercie, a założone rezultaty zostaną osiągnięte na poziomie nie niższym niż 70 % w stosunku do zaplanowanych.
  5. W przypadku, gdy założone rezultaty zostaną osiągnięte na poziomie niższym niż 70 %, zleceniobiorca:

1) będzie zobowiązany do wyjaśnienia przyczyn nieosiągnięcia rezultatów;

2) może być zobowiązany do zwrotu dotacji proporcjonalnie do stopnia realizacji zadania.

       21. Przy ocenie stopnia realizacji zadania publicznego zleceniodawca weźmie pod uwagę w szczególności, czy nieosiągnięcie rezultatów:

1) nastąpiło z winy zleceniobiorcy czy z przyczyn obiektywnych;

2) ma wpływ na koszty jednostkowe zadania;

3) spowodowało niezrealizowanie celu zadania.

  1. Szczegółowe warunki realizacji zadania zostaną określone w umowie zawartej pomiędzy zleceniodawcą a zleceniobiorcą, sporządzonej zgodnie z ramowym wzorem określonym w załączniku nr 4 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
  2. Umowę uznaje się za wykonaną z dniem zaakceptowania sprawozdania końcowego przez zleceniodawcę.

Rozdział 4
Termin składania ofert

§ 5. 1. Oferent zamierzający realizować zadanie generuje ofertę zgodnie ze wzorem oferty określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.

  1. Oferent jest zobowiązany zawrzeć w ofercie:

1) w części III pkt 6 – informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania i sposobu ich monitorowania;

2) w części IV pkt 2 – sposób wyceny wkładu osobowego, jeżeli planuje jego wniesienie w ramach realizacji zadania;

3) w części VI – szczegółowy opis zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności: architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej – w zakresie zależnym od oferenta.

       3. Oferent składa ofertę poprzez generator ofert, udostępniony na stronie internetowej www.witkac.pl w terminie do dnia 29 grudnia 2023 r. do godz. 23:59:59.

       4. Oferent załącza w formie elektronicznej załączniki do oferty:

1) skan statutu lub w przypadku stowarzyszeń zwykłych – regulaminu działalności;

2) w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego – skan aktualnego zaświadczenia lub wypisu z właściwego rejestru lub ewidencji, niezależnie od tego kiedy został wydany (obowiązek nie dotyczy podmiotów wpisanych do rejestrów lub ewidencji prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza);

3) w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne, niż uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji – skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej (złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa podlega opłacie skarbowej
w wysokości 17,00 zł; zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu o numerze 80 1020 5040 0000 6802 0085 9595 z adnotacją „Opłata skarbowa z tytułu pełnomocnictwa”; opłaty skarbowej nie uiszczają  podmioty mające status organizacji pożytku publicznego).

       5. Oferent, po złożeniu oferty, pobiera z generatora ofert wydruk potwierdzenia złożenia oferty, zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty. Wydruk podpisuje osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem.

       6. Oferent przesyła skan wydruku, o którym mowa w ust. 5, pocztą elektroniczną na adres e-mail m.kotlewska@um.grudziadz.pl w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia oferty.

       7. Za datę złożenia oferty uważa się datę złożenia oferty poprzez generator ofert.

       8. Przed złożeniem oferty dodatkowych informacji i wyjaśnień oferentom udzielają:

1) w sprawach merytorycznych dotyczących konkursu – pracownicy Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zwanego dalej „Wydziałem”, pod numerami telefonów 56 45 10 464 i 56 45 10 465 oraz drogą elektroniczną pod adresami e-mail a.gorska@um.grudziadz.pl i m.kotlewska@um.grudziadz.pl;

2) w sprawach technicznych związanych z obsługą generatora – pracownicy firmy Witkac.pl drogą elektroniczną pod adresem e-mail bok@witkac.pl.

Rozdział 5
Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru ofert

§ 6. 1. Oferta spełnia wymogi formalne, jeżeli:

1) została złożona poprzez generator ofert;

2) została złożona w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 3;

3) została złożona przez oferenta uprawnionego do jej złożenia;

4) jest zgodna z warunkami ogłoszenia o konkursie, w szczególności dotyczącymi celu i terminu realizacji zadania publicznego;

5) została wypełniona w sposób kompletny, nie zawiera istotnych błędów i ma prawidłowo wypełnione wszystkie oświadczenia;

6) zawiera załączniki w formie elektronicznej, określone w § 5 ust. 4;

 7) oferent przesłał skan wydruku potwierdzenia złożenia oferty, o którym mowa w § 5 ust. 5,  na adres e-mail i w terminie wskazanym w § 5 ust. 6.

  1.  Oferent ma możliwość jednokrotnego uzupełnienia oferty niespełniającej wymogów określonych w ust. 1 pkt 5-7, w zakresie i terminie wskazanym przez Wydział.
  2. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych nie podlegają ocenie merytorycznej.
  3. Oceny merytorycznej ofert dokona komisja konkursowa, powołana przez Prezydenta Grudziądza.
  4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Kryteria oceny oferty

Liczba punktów

1

Możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta

10

  1. opis działań:
  • zaplanowane działania są adekwatne do celów zadania – 2 pkt
  • uwzględniono i opisano wszystkie działania – 2 pkt
  • opis działań tworzy spójną i logiczną całość – 2 pkt
  • harmonogram realizacji działań jest przejrzysty i czytelny – 2 pkt

8

  1. rezultaty realizacji zadania:
  • zakładane rezultaty są możliwe do osiągnięcia i przyczynią się
    do osiągnięcia celu zadania – 1 pkt
  • efekty po zakończeniu realizacji zadania będą trwałe – 1 pkt

2

2

 

 

 

 

Proponowana jakość wykonania zadania publicznego i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizował zadanie

18

    1. zasady i tryb przeprowadzenia konkursu na realizatorów projektów:
  • warunki i kryteria wyboru realizatorów są spójne i logiczne – 2 pkt
  • opisany sposób wyboru realizatorów zapewnia jawność i uczciwą konkurencję – 2 pkt

4

  1. zasady, sposób monitorowania i oceny realizowanych projektów:
  • oferent jasno określił zasady, sposób monitowania i oceny realizacji projektów oraz sposób egzekwowania nieprawidłowości – 2 pkt
  • oferent zaplanował prowadzenie wizyt monitorujących  realizowanych projektów – 2 pkt

4

  1. wsparcie merytoryczne podmiotów zainteresowanych i realizatorów projektów:
  • oferent planuje przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w zakresie przygotowania ofert – 2 pkt
  • oferent planuje przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w zakresie zarządzania projektami i/lub ich rozliczania – 2 pkt

4

  1. doświadczenie oferenta w realizacji zadań w zakresie finansowego wspierania aktywności obywatelskiej:
  • oferent posiada doświadczenie w realizacji podobnych zadań – 1 pkt
  • oferent posiada doświadczenie w pracy z adresatami zadania – 1 pkt

2

  1. zasoby osobowe oferenta:
  • oferent dysponuje odpowiednimi zasobami kadrowymi (osoby zatrudnione, wolontariusze) – 1 pkt
  • osoby zaangażowane w realizację zadania posiadają niezbędne  kwalifikacje i doświadczenie w realizacji podobnych zadań – 1 pkt

2

  1. zasoby rzeczowe oferenta:
  • oferent dysponuje odpowiednim zapleczem lokalowym niezbędnym
    do realizacji zadania – 1 pkt
  • oferent dysponuje wyposażeniem niezbędnym do realizacji zadania – 1 pkt

2

3

Kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania

12

  1. prawidłowość i przejrzystość kosztów:
  • zaplanowane koszty są niezbędne do realizacji zadania – 2 pkt
  • koszty są spójne z opisem działań – 2 pkt
  • kalkulacja jest kompleksowa, czytelna i przejrzysta – 2 pkt

6

  1. racjonalność kosztów:
  • wysokość stawek jednostkowych nie odbiega od cen rynkowych – 2 pkt
  • koszty są adekwatne do planowanych działań – 2 pkt
  • koszty są efektywne w stosunku do planowanych rezultatów – 2 pkt 

6

4

 
 

Planowany przez oferenta udział środków finansowych własnych lub pochodzących z innych źródeł oraz wkład osobowy

3

  1. wkład finansowy (możliwość wyboru jednej odpowiedzi):
  • oferent nie planuje wkładu finansowego – 0 pkt,
  • oferent planuje wkład w wysokości do 20 % sumy kosztów zadania – 1 pkt,
  • oferent planuje wkład w wysokości powyżej 20 % – 2 pkt

2

  1. wkład osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków – oferent czytelnie i przejrzyście wycenił wkład osobowy

1

5

Analiza i ocena realizacji zadań publicznych zleconych przez gminę-miasto Grudziądz w latach poprzednich, w tym rzetelność, terminowość i sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków (możliwość wyboru jednej odpowiedzi)

2

  1. oferent nieprawidłowo realizował zlecone zadania i/lub nierzetelnie i nieterminowo rozliczał otrzymane środki

0

  1. oferent dotychczas nie realizował zadań na zlecenie miasta

1

  1. oferent poprawnie realizował zlecone zadania i rozliczał otrzymane środki

1

  1. oferent wzorcowo realizował zlecone zadania oraz rzetelnie i terminowo rozliczał otrzymane środki

2

Razem

45

  1. Komisja konkursowa zarekomenduje Prezydentowi Grudziądza do przyznania dotacji ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów, nie mniej jednak niż 30 punktów.
  2. Prezydent Grudziądza, w formie zarządzenia, podejmie decyzję w sprawie wyboru oferty i wysokości przyznanej dotacji.
  3. Zarządzenie w sprawie ogłoszenia wyników konkursu lub unieważnienia konkursu zostanie zamieszczone w terminie do dnia 31 stycznia 2024 r. w następujących miejscach:

1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.bip.grudziadz.pl;

2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl;

3) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu.

  1. Wydział poinformuje oferentów, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez generator ofert, o sposobie rozpatrzenia złożonych ofert i wysokości przyznanej dotacji.
  2. W przypadku, gdy oferent załączył do oferty skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany dostarczyć do Wydziału oryginał pełnomocnictwa albo kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Rozdział 6
Zadania publiczne zrealizowane w roku poprzednim i w roku ogłoszenia konkursu

§ 7. W 2022 roku zadanie będące przedmiotem konkursu nie było realizowane. W 2023 roku Prezydent Grudziądza zlecił zadanie publiczne z zakresu rewitalizacji w ramach projektu „Grudziądzkie Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57” – obsługa funduszu mikrograntów, Fundacji Ładowarka przekazując dotację w wysokości 72.000,00 zł.

Rozdział 7
Przepisy końcowe

§ 8. 1. Zapraszam organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność pożytku publicznego do wskazywania osób do udziału w pracach komisji konkursowej.

  1. W pracach komisji konkursowej nie mogą uczestniczyć osoby wskazane przez organizacje pozarządowe biorące udział w konkursie.
  2. Członkowie komisji konkursowej, wskazani przez organizacje pozarządowe, wykonują swoje obowiązki społecznie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
  3. Pisemne zgłoszenia osób do udziału w pracach komisji konkursowej, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do Zarządzenia Nr 615/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym, w terminie do dnia 29 grudnia 2023 r. należy:

1) dostarczyć do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 albo

2) przesłać w formie skanu pocztą elektroniczną na adres ngo@um.grudziadz.pl.

§ 9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zarządzeniu mają zastosowanie przepisy:

1) ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

2) ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2021 r. poz. 485 z późn. zm.);

3) ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

4) rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań;

5) Uchwały Nr LXXXV/732/23 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 29 listopada 2023 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2024 roku;

6) Zarządzenia Nr 615/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym.

§ 10. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.

§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Górska 05-12-2023 19:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Górska 05-12-2023
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 15-12-2023 11:30