OGŁOSZENIE
Prezydenta Grudziądza
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego pomiędzy ulicami Czarną Drogą, bazą PKS oraz terenami produkcyjnymi i usługowymi.
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zmianami) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską Grudziądza Uchwały Nr LXXXIX/770/24 z dnia 27 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego pomiędzy ulicami Czarną Drogą, bazą PKS oraz terenami produkcyjnymi i usługowymi.
Uchwała Rady Miejskiej Grudziądza dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie http://www.bip.grudziadz.pl i siedzibie Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego oraz zapoznać się z niezbędną dokumentacją w siedzibie Urzędu Miejskiego w Grudziądzu. Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz albo w formie elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez pocztę elektroniczną na adres: budownictwo@um.grudziadz.pl albo za pomocą platformy ePUAP w terminie do 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia. Do złożenia uwag i wniosków należy wykorzystać formularz zamieszczony na stronie BIP – w zakładce e-BOI ( karty usług).
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Na podstawie art. 21 pkt 1, art. 39, art. 40, art. 46 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zmianami) informuję o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko w celu przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zainteresowani mogą zgłaszać uwagi i wnioski w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej wyżej wymienionego planu miejscowego. Uwagi i wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Grudziądzu ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone: w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: budownictwo@um.grudziadz.pl.
Uwaga lub wniosek powinny zawierać nazwisko i imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy uwaga lub wniosek.
Przedłożone wnioski podlegają rozpatrzeniu przez Prezydenta Grudziądza. Wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 s.1, z późn. zm.) – zwanym dalej jako RODO, informujemy, że zasady przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujące Państwu prawa z tym związane, znajdują się na stronie www.bip.grudziadz.pl w zakładce „Urząd Miejski-Ochrona danych osobowych”.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Myśliwiec | 18-04-2024 08:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Myśliwiec | 18-04-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 18-04-2024 08:51 |