ZARZĄDZENIE NR 239/24
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 8 maja 2024 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu
Na podstawie § 1 ust. 3, § 2 ust. 1, § 16 ust. 2, § 42 ust. 3, § 48 i § 49 Instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy stanowiącej załącznik Nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 502/14 Prezydenta Grudziądza z dnia 17 grudnia 2014 r. w sprawie wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu po § 6c dodaje się § 6d w brzmieniu:
„§ 6d. 1. Zawiadomienia o zmianach w księgach wieczystych dokonywane w Wydziale V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Grudziądzu przekazywane są poprzez platformę ZSIN (Zintegrowany System Informacji o Nieruchomościach) do systemu ComarchERGO.
2. Wnioski, o których mowa w ust. 1 nie podlegają rejestracji w rejestrze przesyłek wpływających.”.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15 maja 2024 r.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 03-06-2024 08:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Tomasz Kopczyński | 08-05-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 03-06-2024 08:38 |