ZARZĄDZENIE NR 709/24
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 2 grudnia 2024 r.
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu rewitalizacji na prowadzenie Kawiarni Spichlerz 57
Na podstawie art. 13 ust. 1, 2, 3 i 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) oraz § 6 ust. 2 pkt 1, § 7 pkt 12 i § 9 ust. 1 Uchwały Nr XII/82/24 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 27 listopada 2024 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2025 roku zarządzam, co następuje:
Rozdział 1
Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania
§ 1. 1. Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu rewitalizacji na prowadzenie Kawiarni Spichlerz 57, zwanego dalej „zadaniem”.
1) wspieranie aktywności mieszkańców;
2) rozwój oferty kulturalnej, edukacyjnej i czasu wolnego obszaru rewitalizacji;
3) rozwój oferty staży, praktyk i współpracy międzysektorowej;
4) aktywizację zawodową mieszkańców.
§ 2. 1. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania wynosi 144.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści cztery tysiące złotych 00/100).
Rozdział 2
Zasady przyznawania dotacji
§ 3. 1. O przyznanie dotacji mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową
w zakresie objętym konkursem.
Rozdział 3
Termin i warunki realizacji zadania
§ 4. 1. Zadanie należy zrealizować w terminie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r., z zastrzeżeniem, że umowa może określić późniejszy termin rozpoczęcia zadania.
1) kontynuacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, które były pracownikami kawiarni do 31 grudnia 2024 r. – w przypadku, gdy wyrażą wolę dalszego zatrudnienia – na podstawie umów o pracę w łącznym wymiarze co najmniej jednego etatu, zwanych dalej „osobami kontynuującymi zatrudnienie”;
2) zaangażowania do udziału w zadaniu co najmniej 5 osób wykluczonych społecznie, w tym osób z niepełnosprawnością, zwanych dalej „uczestnikami zadania”;
3) realizacji kompleksowych działań umożliwiających aktywne włączenie społeczne oraz wejście lub powrót na rynek pracy uczestników zadania w ramach działalności kawiarni;
4) zorganizowania dla wszystkich uczestników zadania warsztatów mających na celu nabycie umiejętności i podniesienie kwalifikacji zawodowych, obejmujących w szczególności:
a) warsztaty kelnerskie i baristyczne,
b) warsztaty z zakresu umiejętności społecznych;
5) zatrudnienia osób zapewniających wsparcie uczestnikom zadania i osobom kontynuującym zatrudnienie, tj. trenera pracy i/lub asystenta osób niepełnosprawnych oraz psychologa;
6) zatrudnienia co najmniej jednej osoby wybranej spośród uczestników zadania;
7) zakupu odzieży i obuwia roboczego dla uczestników zadania;
8) opracowania i realizacji programu działalności kawiarni mającego na celu aktywizację społeczno-zawodową i integrację uczestników zadania.
3. Warunki zaangażowania uczestników zadania:
1) zleceniobiorca w terminie do 31 stycznia 2025 r. zrekrutuje do udziału w zadaniu co najmniej 5 osób wykluczonych społecznie, w tym osób z niepełnosprawnością (posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne), które nie były uczestnikami projektów realizowanych w kawiarni w latach 2023-2024;
2) zleceniobiorca w terminie do 31 stycznia 2025 r. zawrze z uczestnikami zadania umowy zobowiązujące ich w szczególności do:
a) uczestnictwa w zadaniu w okresie od 1 lutego 2025 r. do 30 czerwca 2025 r.,
b) udziału w warsztatach, o których mowa w ust. 2 pkt 4,
c) aktywnego udziału w działalności kawiarni przez co najmniej 3 dni w tygodniu w minimalnym wymiarze 3 godzin dziennie,
d) gotowości do podjęcia zatrudnienia w okresie od 1 lipca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.;
3) zleceniobiorca zapewni uczestnikom zadania aktywny udział w realizacji programu, o którym mowa w ust. 2 pkt 8, w okresie od 1 lutego 2025 r. do 30 czerwca 2025 r.;
4) zleceniobiorca zleci i pokryje uczestnikom zadania koszty badań lekarskich, w tym do celów sanitarno-epidemiologicznych.
1) zleceniobiorca zrealizuje zadanie w kawiarni znajdującej się w budynku położonym w Grudziądzu przy ul. Spichrzowej 57;
2) zleceniodawca udostępni nieodpłatnie zleceniobiorcy pomieszczenia kawiarni wraz z zapleczem i wyposażeniem na okres realizacji zadania (zleceniobiorca nie będzie ponosił opłat na rzecz zleceniodawcy – właściciela infrastruktury);
3) zleceniobiorca będzie prowadził działalność kawiarni wyłącznie w formie odpłatnej działalności pożytku publicznego;
4) zleceniobiorca nie będzie prowadził działalności gospodarczej w kawiarni, zarówno w ramach zadania publicznego, jak i w jakiejkolwiek innej formie;
5) zleceniobiorca jest zobowiązany do uzyskania niezbędnych zgód i pozwoleń na utworzenie i prowadzenie kawiarni, w tym do niezwłocznego złożenia wniosku o zatwierdzenie i wpis do rejestru zakładów podlegających kontroli sanitarnej, prowadzonego przez Państwową Inspekcję Sanitarną – nie dotyczy podmiotu, który prowadził kawiarnię do 31 grudnia 2024 r.;
6) zleceniobiorca zapewni działalność kawiarni:
a) co najmniej 6 dni w tygodniu, w tym w piątki, soboty i niedziele,
b) w wymiarze co najmniej 48 godzin tygodniowo i nie mniej niż 8 godzin dziennie,
c) w okresie od 1 czerwca 2025 r. do 31 sierpnia 2025 r. w soboty i niedziele w godzinach od 10:00 do 20:00;
7) zleceniobiorca zapewni ogólnodostępność kawiarni dla mieszkańców miasta i turystów z atrakcyjnym menu, zawierającym świeże ciasta i desery oraz zimne i gorące napoje,
w tym dobrej jakości kawę;
8) zleceniobiorca zapewni artykuły jednorazowego użytku z logo Spichlerza 57 (m. in. papierowe podkładki na stoły) – wszystkie artykuły zawierające logo wymagają akceptacji zleceniodawcy przed ich zamówieniem);
9) zleceniobiorca umożliwi mieszkańcom obszaru rewitalizacji ciekawy sposób spędzania czasu wolnego w kawiarni (np. poprzez koncerty, wystawy), przy czym propozycję planowanych w kolejnym miesiącu wydarzeń kulturalnych zleceniobiorca dostarczy zleceniodawcy do końca miesiąca poprzedzającego;
10) zleceniobiorca będzie posługiwał się nazwą „Kawiarnia Spichlerz 57” oraz promował kawiarnię i markę „Spichlerz 57” na stronie internetowej www.spichlerz57.pl i w mediach społecznościowych Spichlerza 57 (Facebook i Instagram).
1) zleceniobiorca zorganizuje, poprzez uprawnioną instytucję szkoleniową, warsztaty kelnerskie i baristyczne, mające na celu nabycie umiejętności i podniesienie kwalifikacji ułatwiających wejście na otwarty rynek pracy, zgodnie z warunkami:
a) warsztaty odbędą się w kawiarni w okresie od 1 lutego 2025 r. do 31 marca 2025 r.,
b) warsztaty zostaną przeprowadzone w wymiarze co najmniej 25 godzin,
c) program warsztatów będzie obejmował m.in. zagadnienia z zakresu przygotowywania różnych rodzajów kaw i herbat oraz zasad obsługi kelnerskiej,
d) zleceniobiorca zapewni materiały (m.in. kawę, herbatę, mleko, ciasto itp.) w asortymencie i ilościach zapewniających przeprowadzenie szkolenia, zgodnie z wytycznymi instytucji szkoleniowej,
e) po zakończeniu warsztatów uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające podniesienie kwalifikacji, wystawione przez instytucję szkoleniową,
f) w okresie od 1 do 30 czerwca 2025 r. zostaną przeprowadzone warsztaty mające na celu przypomnienie umiejętności nabytych przez uczestników zadania, w wymiarze co najmniej 5 godzin;
a) warsztaty odbędą się na terenie Grudziądza w okresie od 1 lutego 2025 r. do 30 kwietnia 2025 r.,
b) warsztaty zostaną przeprowadzone w wymiarze co najmniej 5 godzin,
c) warsztaty będą odpowiadać na zidentyfikowane potrzeby uczestników zadania i obejmować w szczególności następujące zagadnienia: funkcjonowanie w zespole, rozwiązywanie konfliktów, kontrolowanie emocji, radzenie sobie ze stresem, komunikacja społeczna oraz aktywne poszukiwanie pracy.
1) zleceniobiorca zatrudni trenera pracy i/lub asystenta osób niepełnosprawnych w łącznym wymiarze co najmniej jednego etatu;
2) zleceniobiorca zatrudni psychologa, który zapewni wsparcie w formie:
a) indywidualnych konsultacji psychologicznych w wymiarze co najmniej jednej godziny w miesiącu (na osobę) w okresie od 1 lutego 2025 r. do 30 czerwca 2025 r. – wszystkim uczestnikom zadania,
b) dwóch spotkań grupowych dla wszystkich uczestników zadania i osób kontynuujących zatrudnienie, zorganizowanych w okresie od 1 lutego 2025 r. do 30 czerwca 2025 r.
w łącznym wymiarze co najmniej 5 godzin.
1) zleceniobiorca po zakończeniu warsztatów, o których mowa w ust. 2 pkt 4, wybierze spośród osób, które odbyły cały cykl warsztatów, co najmniej jedną osobę, którą zatrudni do pracy w kawiarni;
2) zleceniobiorca zatrudni osobę, o której mowa w pkt 1, na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej 0,5 etatu na czas określony od 1 lipca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.;
3) w przypadku rozwiązania umowy (bez względu na przyczynę) z osobą, o której mowa w pkt 1, zleceniobiorca w terminie do 14 dni od rozwiązania umowy zatrudni kolejną osobę spośród osób, które ukończyły warsztaty.
1) zleceniobiorca zakupi dla uczestników zadania odzież w odpowiednim rozmiarze z logo Spichlerza 57, tj. fartuchy kelnerskie, koszule z długim rękawem oraz koszulki polo z krótkim rękawem – co najmniej po jednej sztuce na osobę (cały asortyment odzieży zawierający logo wymaga akceptacji zleceniodawcy przed jej zamówieniem);
2) zleceniobiorca zakupi dla uczestników zadania obuwie w odpowiednim rozmiarze na antypoślizgowej podeszwie – po jednej parze na osobę.
Lp. |
Nazwa rezultatu |
Planowany poziom osiągnięcia rezultatów |
Sposób monitorowania rezultatów/źródło informacji o osiągnięciu wskaźnika |
1 |
Liczba osób wykluczonych społecznie, |
5 |
Umowy z uczestnikami zadania |
2 |
Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje w wyniku realizacji zadania |
4 |
Certyfikaty ukończenia szkolenia |
3 |
Liczba osób, które podjęły pracę |
1 |
Umowa o pracę |
1) zweryfikowania osób zaangażowanych w realizowane działania (art. 21) oraz
2) wprowadzenia i stosowania standardów ochrony małoletnich (art. 22b).
1) są niezbędne dla realizacji zadania;
2) są racjonalne i efektywne;
3) zostały przewidziane w kalkulacji kosztów;
4) zostały udokumentowane;
5) dotyczą okresu realizacji zadania;
6) zostały faktycznie poniesione w okresie wskazanym w umowie.
1) podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli zleceniobiorca ma możliwość jego odliczenia;
2) finansowanie kosztów działalności gospodarczej;
3) amortyzację;
4) raty pożyczek, kredytów i leasingu;
5) odsetki z tytułu niezapłaconych w terminie zobowiązań;
6) kary i grzywny;
7) zakup napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych i środków odurzających, substancji psychotropowych, środków zastępczych lub nowych substancji psychoaktywnych.
1) przesunięcia w zakresie poszczególnych pozycji kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości nie przekraczającej 20 % danego kosztu;
2) zmiany w zakresie poszczególnych działań i terminów ich realizacji, o ile nie zmieniają istoty zadania i nie naruszają terminu realizacji zadania określonego w umowie;
3) zmiana numeru rachunku bankowego zleceniobiorcy.
1) przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości przekraczającej 20 % danego kosztu;
2) utworzenia nowej pozycji kosztów w kalkulacji kosztów realizacji zadania;
3) istotnych zmian w zakresie poszczególnych działań, w tym wprowadzenia nowych działań i/lub rezygnacji z zaplanowanych działań,
pod warunkiem, że zmiany te nie wpływają na warunki realizacji zadania i kryteria oceny oferty określone w niniejszym ogłoszeniu o konkursie.
1) będzie zobowiązany do wyjaśnienia przyczyn nieosiągnięcia rezultatów;
2) może być zobowiązany do zwrotu dotacji.
24. Przy ocenie stopnia realizacji zadania, zleceniodawca weźmie pod uwagę w szczególności czy nieosiągnięcie rezultatów:
1) nastąpiło z winy zleceniobiorcy czy z przyczyn obiektywnych;
2) ma wpływ na koszty jednostkowe zadania;
3) spowodowało niezrealizowanie celu zadania.
Rozdział 4
Termin składania ofert
§ 5. 1. Oferent zamierzający realizować zadanie generuje ofertę zgodnie ze wzorem oferty określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
1) w części III pkt 6 – informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania i sposobu ich monitorowania;
2) w części IV pkt 2 – sposób wyceny wkładu osobowego, jeżeli planuje jego wniesienie w ramach realizacji zadania;
3) w części VI – szczegółowy opis zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej – w zakresie zależnym od oferenta.
3. Oferent składa ofertę poprzez generator ofert, udostępniony na stronie internetowej www.witkac.pl w terminie do dnia 23 grudnia 2024 r. do godz. 23:59:59.
4. Oferent załącza w formie elektronicznej załączniki do oferty:
1) skan statutu lub w przypadku stowarzyszeń zwykłych – regulaminu działalności;
2) w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego – skan aktualnego zaświadczenia lub wypisu z właściwego rejestru lub ewidencji, niezależnie od tego kiedy został wydany (obowiązek nie dotyczy podmiotów wpisanych do ewidencji prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza);
3) w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne, niż uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji – skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej (złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł; zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu o numerze 80 1020 5040 0000 6802 0085 9595 z adnotacją „Opłata skarbowa z tytułu pełnomocnictwa”; opłaty skarbowej nie uiszczają podmioty mające status organizacji pożytku publicznego);
4) program działalności kawiarni mający na celu aktywizację społeczno-zawodową i integrację uczestników zadania;
5) w przypadku, gdy w ofercie zaplanowano działania z udziałem małoletnich – skan oświadczenia (podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem) o zobowiązaniu się do zweryfikowania osób zaangażowanych w realizowane działania, zgodnie z art. 21 oraz wprowadzenia i stosowania standardów ochrony małoletnich, zgodnie z art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
5. Oferent, po złożeniu oferty, pobiera z generatora ofert wydruk potwierdzenia złożenia oferty, zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty. Wydruk podpisuje osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem.
6. Oferent przesyła skan wydruku, o którym mowa w ust. 5, pocztą elektroniczną na adres e-mail m.kotlewska@um.grudziadz.pl w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia oferty.
7. Za datę złożenia oferty uważa się datę złożenia oferty poprzez generator ofert.
8. Przed złożeniem oferty dodatkowych informacji i wyjaśnień oferentom udzielają:
1) w sprawach merytorycznych dotyczących konkursu pracownicy Wydziału Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zwanego dalej „Wydziałem”, pod numerami telefonów 56 45 10 464 i 56 45 10 465 oraz drogą elektroniczną pod adresami e-mail a.gorska@um.grudziadz.pl i m.kotlewska@um.grudziadz.pl;
2) w sprawach technicznych związanych z obsługą generatora – pracownicy firmy Witkac.pl drogą elektroniczną pod adresem e-mail bok@witkac.pl.
Rozdział 5
Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru ofert
§ 6. 1. Oferta spełnia wymogi formalne, jeżeli:
1) została złożona poprzez generator ofert;
2) została złożona w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 3;
3) została złożona przez oferenta uprawnionego do jej złożenia;
4) jest zgodna z warunkami ogłoszenia o konkursie, w szczególności dotyczącymi celu i terminu realizacji zadania;
5) została wypełniona w sposób kompletny, nie zawiera istotnych błędów i ma prawidłowo wypełnione wszystkie oświadczenia;
6) zawiera załączniki w formie elektronicznej, określone w § 5 ust. 4;
7) oferent przesłał skan wydruku potwierdzenia złożenia oferty, o którym mowa w § 5 ust. 5, na adres e-mail i w terminie wskazanym w § 5 ust. 6.
Lp. |
Kryteria oceny oferty |
Maksymalna liczba punktów |
1
|
Możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta |
10 |
|
8 |
|
|
2 |
|
2
|
Proponowana jakość wykonania zadania publicznego i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizował zadanie |
16 |
|
6 |
|
|
6 |
|
|
2 |
|
|
2 |
|
3
|
Kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania |
12 |
|
6 |
|
|
6 |
|
4 |
Planowany przez oferenta udział środków finansowych własnych lub pochodzących z innych źródeł oraz wkład osobowy |
5 |
|
4 |
|
|
1 |
|
5 |
Analiza i ocena realizacji zadań publicznych zleconych przez gminę-miasto Grudziądz w latach 2021-2023, w tym rzetelność, terminowość i sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków (możliwość wyboru jednej odpowiedzi) |
2 |
|
0 |
|
|
1 |
|
|
1 |
|
|
2 |
|
Razem |
45 |
1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.bip.grudziadz.pl;
2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl;
3) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu.
Rozdział 6
Zadania publiczne zrealizowane w roku poprzednim i w roku ogłoszenia konkursu
§ 7. W latach 2023-2024 Prezydent Grudziądza zlecił zadanie publiczne będące przedmiotem konkursu Fundacji Ładowarka, przekazując dotację w wysokości 110.000,00 zł, w 2023 roku i 144.000,00 zł w 2024 roku.
Rozdział 7
Przepisy końcowe
§ 8. 1. Zapraszam organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, do wskazywania osób do udziału w pracach komisji konkursowej.
1) dostarczyć do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 albo
2) przesłać w formie skanu pocztą elektroniczną na adres ngo@um.grudziadz.pl.
§ 9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zarządzeniu mają zastosowanie przepisy:
1) ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
2) ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278);
3) ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich;
4) ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
5) rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących
realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań;
6) Uchwały Nr VI/36/24 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 19 czerwca 2024 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Grudziądza na lata 2024-2035;
7) Uchwały Nr XII/82/24 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 27 listopada 2024 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2025 roku;
8) Zarządzenia Nr 615/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym.
§ 10. 1. Zgodnie z 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), w związku z ogłoszeniem niniejszego konkursu informuję, że w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych określona w Zarządzeniu Nr 560/24 Prezydenta Grudziądza z dnia 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu, zwana dalej „Procedurą”.
2. Można dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w § 7 Procedury, w sposób opisany w § 14 i 16 Procedury.
3. Procedura jest dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu na stronie www.bip.grudziadz.pl w zakładce „Ochrona sygnalistów”.
§ 11. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
§ 12. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Górska | 09-12-2024 17:09 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Górska | 02-12-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 10-12-2024 08:24 |