herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 712/24 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej poprzez organizację szkoleń sportowych dzieci i młodzieży w określonej dyscyplinie sportu indywidualnego

ZARZĄDZENIE NR 712/24

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 2 grudnia 2024 r.

 

w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej poprzez organizację szkoleń sportowych dzieci i młodzieży w określonej dyscyplinie sportu indywidualnego

 

Na podstawie art. 13 ust. 1, 2, 3 i 5 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491) oraz § 6 ust. 2 pkt 1, § 7 pkt 9 lit. a i § 9 ust. 1 Uchwały Nr XII/82/2024 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 27 listopada 2024 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2025 roku zarządzam, co następuje:

Rozdział 1
Rodzaj zadania i wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania

§ 1. 1.  Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej poprzez organizację szkoleń sportowych dzieci i młodzieży w określonej dyscyplinie sportu indywidualnego, zwanego dalej „zadaniem”. 

  1. Zadanie mieści się w zakresie priorytetowych zadań publicznych wskazanych w § 7 pkt 9 lit. a Uchwały Nr XII/82/24 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 27 listopada 2024 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2025 roku.
  2. Celem zadania jest rozwój sprawności fizycznej, propagowanie zdrowego trybu życia i aktywnego spędzania czasu oraz zwiększenie możliwości udziału społeczności lokalnej w aktywności sportowej poprzez organizację szkoleń sportowych dzieci i młodzieży w  dyscyplinach indywidualnych m. in.: biegi na orientację, boks, brazylijskie jiu-jitsu, jeździectwo, jiu-jitsu, judo, karate, kolarstwo, mma, lekka atletyka, pięciobój nowoczesny, pływanie, podnoszenie ciężarów, szachy, tenis stołowy, wioślarstwo, żeglarstwo, żużel i inne.

§ 2. 1. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania wynosi 2.000.000,00 zł (słownie dwa miliony złotych 00/100).

  1. Wskazana kwota może ulec zmianie po przyjęciu przez Radę Miejską Grudziądza uchwały w sprawie uchwalenia budżetu na 2025 rok.
  2. Zastrzega się możliwość rozdysponowania kwoty niższej, niż kwota wskazana w ust. 1.

Rozdział 2
Zasady przyznawania dotacji

§ 3. 1. O przyznanie dotacji mogą ubiegać się organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową w zakresie i w dyscyplinach sportowych objętych konkursem.

  1. Oferent w konkursie może złożyć jedną ofertę.
  2. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji, jak również nie gwarantuje przyznania dotacji we wnioskowanej wysokości.
  3. W przypadku przyznania dotacji w wysokości niższej niż wnioskowana, oferent w terminie wskazanym przez Wydział Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zwany dalej „Wydziałem”, nie dłuższym jednak niż 10 dni roboczych od dnia poinformowania o przyznaniu dotacji:

1) dokonuje aktualizacji oferty w formie elektronicznej poprzez generator ofert uwzględniając:

        1. wysokość przyznanej dotacji,
        2. warunek, że procentowy udział przyznanej dotacji w sumie wszystkich kosztów realizacji zadania, nie może być wyższy niż wskazany w ofercie,
        3. limit wydatków na koszty administracyjne, o którym mowa w § 4 ust. 13,
        4. ewentualne uwagi komisji konkursowej lub Prezydenta dotyczące przeznaczenia dotacji lub sposobu realizacji zadania,
        5. warunek, że deklarowana liczba zawodników biorących udział w realizacji zadania, nie może być mniejsza niż wskazana w ofercie,  

oraz przesyła skan pobranego z generatora ofert wydruku potwierdzenia złożenia aktualizacji oferty (zgodnego z wersją elektroniczną aktualizacji oferty i podpisanego przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta) pocztą elektroniczną na adres e-mail jednego z pracowników Wydziału, wskazany w § 5 ust. 8 pkt 1 lub

2) informuje Wydział o rezygnacji z realizacji zadania publicznego, w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną na adres e-mail pracownika komórki, o którym mowa w § 5 ust. 8 pkt 1.

Rozdział 3
Termin i warunki realizacji zadania

§ 4. 1. Zadanie należy zrealizować w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.

  1. W przypadku, gdy z oferty realizacji zadania wynika, że zadanie ma charakter ciągły (całoroczny) i jest realizowane przed zawarciem umowy, termin rozpoczęcia realizacji zadania może być wcześniejszy niż data zawarcia umowy.
  2. W ramach zadania zleceniobiorca jest zobowiązany do posiadania i prowadzenia dziennika zajęć zawierającego m. in. imienną listę uczestników szkolenia, daty, zakres godzinowy zajęć, tematykę zajęć, nazwisko szkoleniowca oraz frekwencję.
  3. Dopuszcza się pobieranie świadczeń pieniężnych od odbiorców zadania, pod warunkiem, że zleceniobiorca prowadzi odpłatną działalność pożytku publicznego.
  4. Zleceniobiorca, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) jest zobowiązany do:

1) zweryfikowania wszystkich osób wchodzących w skład kadry szkoleniowej (art. 21) oraz

2) wprowadzenia i stosowania standardów ochrony małoletnich (art. 22b).

  1. Zleceniobiorca zgodnie z zapisami art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411) przy realizacji zadania będzie zobowiązany do spełnienia określonych w treści umowy warunków służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie zleconego zadania, z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ustawy.
  2. Wydatki dotyczące realizacji zadania uznaje się za kwalifikowalne, jeżeli:

1) są niezbędne dla realizacji zadania;

2) są racjonalne i efektywne;

3) zostały przewidziane w kalkulacji kosztów;

4) zostały udokumentowane;

5) dotyczą okresu realizacji zadania;

6) zostały faktycznie poniesione w okresie wskazanym w umowie.

  1. W kosztach realizacji zadania publicznego nie uwzględnia się wydatków niezwiązanych bezpośrednio z realizacją zadania (koszty niekwalifikowalne), w szczególności wydatków na:

1) podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli zleceniobiorca ma możliwość jego odliczenia;

2) finansowanie kosztów działalności gospodarczej;

3) amortyzację;

4) raty pożyczek, kredytów i leasingu;

5) odsetki z tytułu niezapłaconych w terminie zobowiązań;

6) kary i grzywny;

7) zakup napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych i środków odurzających, substancji psychotropowych, środków zastępczych lub nowych substancji psychoaktywnych.

  1. Wkład własny niefinansowy zleceniobiorcy w realizacji zadania mogą stanowić:

1) wkład osobowy – świadczenia wolontariuszy lub praca społeczna członków organizacji;

2) wkład rzeczowy – przedmioty służące realizacji zadania.

  1. W przypadku wkładu własnego osobowego w realizacji zadania przyjmuje się aktualne stawki rynkowe z zastrzeżeniem, że stawka godzinowa nie może być niższa niż 30,50 zł brutto oraz nie wyższa niż 120,00 zł brutto.
  2. W przypadku wkładu własnego rzeczowego w realizacji zadania uwzględnia się wyłącznie wkład w takim zakresie, w jakim jest on wykorzystywany do realizacji zadania i przyjmuje się aktualne ceny rynkowe.
  3. Wkład rzeczowy to przedmioty służące realizacji zadania (np. nieruchomości, środki transportu, maszyny, urządzenia), zasób udostępniony lub usługa świadczona na rzecz organizacji przez inny podmiot nieodpłatnie (np. usługa transportowa, hotelowa, poligraficzna) planowana do wykorzystania w realizacji zadania.
  4. Koszty administracyjne realizacji zadania nie mogą przekroczyć 15 % sumy wszystkich kosztów realizacji zadania (do kosztów administracyjnych zalicza się np.: koszty obsługi księgowej, koszty działań o charakterze administracyjnym, koordynacyjnym, nadzorczym i kontrolnym, koszty telekomunikacyjne, koszty zakupu materiałów biurowych używanych w ramach realizacji zadania, część kosztów ogólnych zleceniobiorcy, np. czynsz, media, opłaty pocztowe i opłaty bankowe).
  5. W trakcie realizacji zadania mogą być dokonywane, bez konieczności aneksowania umowy:

1) przesunięcia w zakresie poszczególnych pozycji kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości nieprzekraczającej 20 % danego kosztu pokrytego z dotacji;

2) zmiany w zakresie poszczególnych działań i terminu ich realizacji, o ile nie zmieniają istoty zadania i nie naruszają terminu realizacji zadania określonego w umowie;

3) zmiana numeru rachunku bankowego zleceniobiorcy.

  1. W uzasadnionych przypadkach zleceniobiorca może wystąpić w trakcie realizacji zadania o aneksowanie umowy, w szczególności w zakresie:

1) przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami kosztów działania oraz pomiędzy działaniami określonymi w kalkulacji kosztów realizacji zadania w wysokości przekraczającej 20 % danego kosztu pokrytego z dotacji;

2) utworzenia nowej pozycji kosztów w kalkulacji kosztów realizacji zadania;

3) istotnych zmian w zakresie poszczególnych działań, w tym wprowadzenia nowych działań i/lub rezygnacji z zaplanowanych działań,

pod warunkiem, że zmiany te nie wpływają na warunki realizacji zadania i kryteria oceny oferty określone w ogłoszeniu o konkursie.

  1.  Zleceniobiorca generuje sprawozdanie końcowe z wykonania zadania, sporządzone zgodnie ze wzorem sprawozdania określonym w załączniku nr 5 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057) i składa je w formie elektronicznej poprzez generator ofert, w terminie do 30 dni od daty zakończenia realizacji zadania.
  2. Zleceniobiorca załącza do sprawozdania w formie elektronicznej zestawienie dokumentów księgowych dotyczących realizacji zadania (faktur, rachunków, list płac itp.), sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do Zarządzenia Nr 615/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym.
  3. Zadanie uznaje się za zrealizowane, jeżeli zleceniobiorca zrealizuje działania określone w ofercie, a założone rezultaty zostaną osiągnięte na poziomie nie niższym niż 70 % w stosunku do zaplanowanych.
  4. W przypadku, gdy założone rezultaty zostaną osiągnięte na poziomie niższym niż 70 %, zleceniobiorca:

1) będzie zobowiązany do wyjaśnienia przyczyn nieosiągnięcia rezultatów;

2) może być zobowiązany do zwrotu dotacji proporcjonalnie do stopnia realizacji zadania.

     20. Przy ocenie stopnia realizacji zadania zleceniodawca weźmie pod uwagę w szczególności, czy nieosiągnięcie rezultatów:

1) nastąpiło z winy zleceniobiorcy czy z przyczyn obiektywnych;

2) ma wpływ na koszty jednostkowe zadania;

3) spowodowało niezrealizowanie celu zadania.

  1. Szczegółowe warunki realizacji zadania zostaną określone w umowie zawartej pomiędzy zleceniodawcą (gminą-miasto Grudziądz) a zleceniobiorcą (organizacją pozarządową), sporządzonej zgodnie z ramowym wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.
  2. Umowę uznaje się za wykonaną z dniem zaakceptowania sprawozdania końcowego przez zleceniodawcę.

Rozdział 4
Termin składania ofert

§ 5. 1. Oferent zamierzający realizować zadanie generuje ofertę zgodnie ze wzorem oferty określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań.

2. Oferent jest zobowiązany zawrzeć w ofercie:

1)   w części III pkt 6 – informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania i sposobu ich monitorowania;

       2) w części IV pkt 2 – sposób wyceny wkładu osobowego i/lub rzeczowego, jeżeli planuje jego wniesienie w ramach realizacji zadania;

       3) w części VI:

  1.  

a) opis sposobu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie zleconego zadania dotyczący dostępności:

  • architektonicznej – przystosowanie obiektów, budynków i pomieszczeń, w których będzie realizowane zadanie,
  • informacyjno-komunikacyjnej – np. dostępność materiałów informacyjnych, zapewnienie alternatywnych sposobów komunikowania się,
    1.  

b) informację o proponowanym terminie przekazania dotacji z podziałem na ewentualne transze,

c) numer NIP stowarzyszenia.

  1. Oferent składa ofertę poprzez generator ofert, udostępniony na stronie internetowej www.witkac.pl w terminie do dnia 27 grudnia 2024 r. do godz. 23:59:59.
  2. Oferent załącza w formie elektronicznej załączniki do oferty:

1) skan statutu (potwierdzonego przez Krajowy Rejestr Sądowy lub organ dokonujący wpisu do ewidencji) lub w przypadku stowarzyszeń zwykłych – regulaminu działalności (nie dotyczy oferentów, którzy w 2024 roku realizowali zadania publiczne na rzecz gminy-miasto Grudziądz z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, a w statucie nie dokonano żadnych zmian);

2) w przypadku, gdy oferent nie podlega wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego – skan aktualnego zaświadczenia lub wypisu z właściwego rejestru lub ewidencji, niezależnie od tego kiedy został wydany (obowiązek nie dotyczy podmiotów wpisanych do ewidencji prowadzonych przez Prezydenta Grudziądza);

3) w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne, niż uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji – skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej (złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł; zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu o numerze 80 1020 5040 0000 6802 0085 9595 z adnotacją „Opłata skarbowa z tytułu pełnomocnictwa”; opłaty skarbowej nie uiszczają uczniowskie kluby sportowe i podmioty mające status organizacji pożytku publicznego);

4) skan oświadczenia (podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem) o zweryfikowaniu osób wchodzących w skład kadry szkoleniowej, zgodnie z art. 21 oraz o wprowadzeniu i stosowaniu standardów ochrony małoletnich, zgodnie z art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich;

5) imienne listy zawodników biorących udział w realizacji zadania, sporządzone według stanu na grudzień 2024 r., w tym:

a) listę zawodników posiadających licencję (wydaną przez odpowiedni związek sportowy),

b) listę zawodników nieposiadających licencji sporządzoną alfabetycznie.

  1.  Oferent, po złożeniu oferty, pobiera z generatora ofert wydruk potwierdzenia złożenia oferty, zawierający sumę kontrolną zgodną z wersją elektroniczną oferty. Wydruk podpisuje osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta, zgodnie z wpisem do rejestru lub ewidencji albo pełnomocnictwem.
  2. Oferent przesyła skan wydruku, o którym mowa w ust. 5, pocztą elektroniczną na adres e-mail jednego z pracowników Wydziału, wskazany w ust. 8 pkt 1 w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia oferty.
  3. Za datę złożenia oferty uważa się datę złożenia oferty w generatorze ofert.
  4. Przed złożeniem oferty dodatkowych informacji i wyjaśnień oferentom udzielają:

1) w sprawach merytorycznych dotyczących konkursu – pracownicy Wydziału:

a) Łukasz Froncek – numer tel. 56 45 10 348, e-mail l.froncek@um.grudziadz.pl,

b) Paulina Sternicka – numer tel. 56 45 10 359, e-mail p.sternicka@um.grudziadz.pl,

c) Anna Tadych – numer tel. 56 45 10 359, e-mail a.tadych@um.grudziadz.pl;

2) w sprawach technicznych związanych z obsługą generatora ofert – pracownicy firmy Witkac.pl drogą elektroniczną pod adresem e-mail bok@witkac.pl.

Rozdział 5
Tryb i kryteria stosowane przy wyborze ofert oraz termin dokonania wyboru ofert

§ 6. 1. Oferta spełnia wymogi formalne, jeżeli:

1) została złożona poprzez generator ofert;

2) została złożona w terminie, o którym mowa w § 5 ust. 3;

3) została złożona przez oferenta uprawnionego do jej złożenia;

4) jest zgodna z warunkami ogłoszenia o konkursie, w szczególności dotyczącymi celu i terminu realizacji zadania;

 

5) została wypełniona w sposób kompletny, nie zawiera istotnych błędów i ma prawidłowo wypełnione wszystkie oświadczenia;

6) zawiera załączniki w formie elektronicznej, określone w § 5 ust. 4;

7) oferent przesłał skan wydruku potwierdzenia złożenia oferty, o którym mowa w § 5 ust. 5, na adres e-mail i w terminie wskazanym w § 5 ust. 6.

  1. Oferent ma możliwość jednokrotnego uzupełnienia oferty niespełniającej wymogów określonych w ust. 1 pkt 5-7, w zakresie i terminie wskazanym przez Wydział.
  2. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych nie podlegają ocenie merytorycznej.
  3. Oceny merytorycznej ofert dokona komisja konkursowa, powołana przez Prezydenta Grudziądza.
  4. Ocena merytoryczna ofert zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:

Lp.

Ustawowe kryteria oceny oferty

Maksymalna liczba punktów

1

Możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta

1

2

Kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania

1

3

Proponowana jakość wykonania zadania publicznego i kwalifikacje osób, przy udziale których oferent będzie realizował zadanie

1

4

 
 

Planowany przez oferenta udział środków finansowych własnych lub pochodzących z innych źródeł (możliwość wyboru jednej odpowiedzi):

  1.  

1) oferent nie planuje wkładu finansowego – 0 pkt,

2) oferent planuje wkład finansowy w wysokości niższej lub równej 30 % sumy kosztów zadania – 1 pkt,

3) oferent planuje wkład finansowy w wysokości wyższej niż 30 % sumy kosztów zadania – 2 pkt

2

5

Planowany przez oferenta wkład rzeczowy i osobowy:

1) oferent planuje i wycenił wkład rzeczowy – 1 pkt,

2) oferent planuje i wycenił wkład osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków – 1 pkt

2

6

Ocena realizacji zadań publicznych zleconych przez gminę-miasto Grudziądz w trzech ostatnich latach (2021-2023), w tym rzetelność realizacji zadania oraz terminowość:

1) oferent dotychczas nie realizował zadań zleconych przez miasto – 1 pkt

2) oferent prawidłowo realizował zlecone zadania:                                       

a) terminowość – 1 pkt                              

b) sposób rozliczenia dotacji (rozliczenie dotacji w pełnej wysokości) – 1 pkt

c) rzetelność, osiągnięcie zaplanowanego rezultatu – 1 pkt

3

Minimalna liczba punktów umożliwiająca przyznanie dotacji

3

Lp.

 

Dodatkowe kryteria oceny oferty

Współczynnik

1

Liczba zdobytych punktów we współzawodnictwie sportowym
w latach 2022-2024 – waga uśrednionej liczby zdobytych punktów

0,40

2

Liczba zawodników biorących udział w realizacji zadania posiadających licencję – waga liczby zawodników posiadających licencję

0,40

3

Liczba zawodników biorących udział w realizacji zadania nieposiada-jących licencji – waga liczby zawodników nieposiadających licencji

0,10

        1. 4

Kryterium ustawowe – waga liczby zdobytych punktów kryterium
ustawowego.

0,10

       
  1. Prezydent Grudziądza, w formie zarządzenia, podejmie decyzję w sprawie wyboru oferentów i wysokości przyznanych dotacji.
  2. Zarządzenie w sprawie ogłoszenia wyników konkursu lub unieważnienia konkursu zostanie zamieszczone w terminie do dnia 28 lutego 2025 r. w następujących miejscach:

1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.bip.grudziadz.pl;

2) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl;

3) na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu.

  1. Wydział poinformuje oferentów, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez generator ofert, o sposobie rozpatrzenia złożonych ofert i wysokości przyznanych dotacji.
  2. Przed podpisaniem umowy zleceniobiorca będzie zobowiązany do dostarczenia do Wydziału:

1) całorocznego harmonogramu zajęć szkolenia sportowego dzieci i młodzieży – harmonogram powinien zawierać wyszczególnienie grup treningowych wraz ze wskazaniem kadry szkoleniowej, miejsca, daty i godziny prowadzonych zajęć sportowych. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w harmonogramie, zleceniobiorca będzie zobowiązany do niezwłocznego informowania Wydziału o zaistniałych zmianach;

2) oryginału pełnomocnictwa albo kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem – w przypadku, gdy oferent załączył do oferty skan pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli.

Rozdział 6
Zadania publiczne zrealizowane w roku poprzednim i w roku ogłoszenia konkursu

§ 7. W latach 2023-2024 Prezydent Grudziądza zlecił zadanie publiczne z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej poprzez organizację szkoleń sportowych dzieci i młodzieży przekazując organizacjom pozarządowym dotacje w wysokości 1.300.000,00 zł w 2023 roku i 1.350.000,00 w 2024 roku, zgodnie z zestawieniem:

Lp.

Nazwa organizacji

Kwota dotacji w 2023 roku

Kwota dotacji w 2024 roku

1

Autonomiczna – Ludowa Kolarska Sekcja „Stal”

299.110,00

305.172,90

2

Autonomiczna Sekcja Koszykówki „Basketstal”

20.426,00

27.139,60

3

Autonomiczna Sekcja Tenisa Stołowego Olimpia Grudziądz

40.035,00

48.248,16

4

Grudziądzki Klub Pływacki „Orka”

65.128,00

80.877,22

5

Grudziądzki Klub Shorin-Ryu

14.856,00

14.234,51

6

Grudziądzki Klub Sportowy „Olimpia” w Grudziądzu

212.949,50

182.951,65

7

Jeździecki Klub Sportowy „Rywal”

10.020,00

10.002,76

8

Klub Piłkarski Pomorzanka

20.920,00

30.925,24

9

Klub Sportowo-Turystyczny „Elektryk” Grudziądz

6.370,00

9.437,33

10

Klub Sportowy „Pro Athlete” Grudziądz

0,00

19.500,00

11

Klub Sportowy „Stal” Grudziądz

79.329,00

91.775,43

12

Klub Wioślarski „Wisła” w Grudziądzu

73.249,00

65.247,30

13

Kobieca Szkółka Piłkarska Wiślanka Grudziądz

0,00

7.420,60

14

Liga Obrony Kraju

13.634,50

13.300,00

15

Miejski Klub Sportowy „Start” w Grudziądzu

28.298,00

38.239,18

16

Międzyszkolny Klub Sportowy

100.500,00

113.187,18

17

Stowarzyszenie „Football Academy” Grudziądz

22.215,00

24.143,21

18

Stowarzyszenie Olimpia Grudziądz Akademia Piłkarska

53.750,00

53.658,26

19

Stowarzyszenie „Top Team”

0,00

15.896,57

20

Towarzystwo Sportowe Koset Grudziądz

87.647,00

68.307,29

21

Uczniowski Klub Sportowy „Rotmistrz” w Grudziądzu

11.300,00

12.066,60

22

Uczniowski Klub Sportowy „Ruch” w Grudziądzu

78.100,00

59.519,40

23

Uczniowski Klub Sportowy „Strzemyk”

9.450,00

21.574,59

24

Uczniowski Klub Sportowy „Tandem” w Grudziądzu

12.500,00

13.731,83

25

Volleystal Grudziądz

40.213,00

23.443,19

Razem

1.300.000,00

1.350.000,00

Rozdział 7
Przepisy końcowe

§ 8. 1. Zapraszam organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, do wskazywania osób do udziału w pracach komisji konkursowej.

  1. W pracach komisji konkursowej nie mogą uczestniczyć osoby wskazane przez organizacje pozarządowe i podmioty biorące udział w konkursie.
  2. Członkowie komisji konkursowej, wskazani przez organizacje pozarządowe, wykonują swoje obowiązki społecznie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
  3. Pisemne zgłoszenia osób do udziału w pracach komisji konkursowej, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 1 do Zarządzenia Nr 615/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym, w terminie do dnia 27 grudnia 2024 r. należy:

1) dostarczyć do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1 albo

2) przesłać w formie skanu pocztą elektroniczną na adres ngo@um.grudziadz.pl.

§ 9. 1. Zgodnie z 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) w związku z ogłoszeniem niniejszego konkursu informuję, że w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych określona w Zarządzeniu Nr 560/24 Prezydenta Grudziądza z dnia 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu (zwana dalej „Procedurą”).

      1.  

       2. Można dokonać zgłoszenia ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w § 7 Procedury, w sposób opisany w § 14 i 16 Procedury.

        3. Procedura jest dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu na stronie www.bip.grudziadz.pl w zakładce „Ochrona sygnalistów”.

§ 10. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zarządzeniu mają zastosowanie przepisy:

1) ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

2) ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich;

3) ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;

4) rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań;

5) Uchwały Nr XII/12/24 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 27 listopada 2024 r. w sprawie Programu współpracy gminy-miasto Grudziądz z organizacjami pozarządowymi w 2025 roku;

6) Zarządzenia Nr 615/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie procedury zlecania zadań publicznych organizacjom pozarządowym.

§ 11. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.

§ 12. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Górska 10-12-2024 18:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Górska 02-12-2024
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 13-12-2024 08:55