ZARZĄDZENIE NR 692/24
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 28 listopada 2024r.
w sprawie przeprowadzenia z mieszkańcami Grudziądza konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej Grudziądza zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Grudziądza
Na podstawie art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 i poz. 1572), art. 6 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 278) oraz § 14 ust. 2 Uchwały Nr XLIII/376/21 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 28 kwietnia 2021 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Grudziądza (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom, z 2021 r. poz. 2363), zmienionej Uchwałą Nr XI/71/24 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 30 października 2024 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Grudziądza (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom, z 2024 r. poz. 6111), zarządzam, co następuje:
§ 1. Przeprowadzić z mieszkańcami Grudziądza konsultacje, których przedmiotem będzie projekt uchwały Rady Miejskiej Grudziądza zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Grudziądza, stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. Konsultacje mają na celu uzyskanie opinii od interesariuszy procesu rewitalizacji do wyżej wymienionego projektu uchwały.
§ 3. W konsultacjach społecznych mogą wziąć udział wszyscy interesariusze procesu rewitalizacji zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji, którymi są w szczególności:
§ 4. Konsultacje mają zasięg ogólnomiejski.
§ 5. Konsultacje prowadzone będą w okresie od 2 grudnia 2024 r. do 7 stycznia 2025 r. w następujących formach:
1) Zbierania (przyjmowania) uwag i opinii w formie elektronicznej pod adresem e-mail konsultacje@um.grudziadz.pl na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia, dostępnym na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl w zakładce Dla mieszkańców/Konsultacje społeczne oraz z Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.bip.grudziadz.pl w zakładce Informacje/Konsultacje społeczne z mieszkańcami. Formularze można również pobrać i złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku przy ul. Ratuszowej 1 lub przesłać pocztą na adres siedziby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, Wydział Funduszy Europejskich przy ul. Piłsudskiego 51, pokój nr 4. W przypadku dostarczenia formularza za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
2) zbierania uwag i opinii poprzez platformę konsultacji społecznych dostępną na stronie internetowej https://grudziadz.konsultacjejst.pl/
3) otwartego spotkania konsultacyjnego, podczas którego zbierane będą uwagi do projektu uchwały Rady Miejskiej Grudziądza zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Grudziądza. Spotkanie zaplanowano na dzień 12 grudnia 2024 r., w godzinach 15.30-17.00, w budynku Centrum Aktywizacji Społecznej Spichlerz 57, przy ul. Spichrzowej 57 w Grudziądzu.
4) zbierania uwag i opinii w formie ustnej w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu, Wydział Funduszy Europejskich z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Piłsudskiego 51, pokój nr 4.
§ 6. Informacja o konsultacjach wraz z projektem uchwały Rady Miejskiej Grudziądza zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Miasta Grudziądza, stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia, zostanie zamieszczona:
1) na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.grudziadz.pl w zakładce Dla mieszkańców/Konsultacje społeczne;
2) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Grudziądzu www.bip.grudziadz.pl w zakładce Informacje/Konsultacje społeczne z mieszkańcami;
3) na platformie konsultacji społecznych dostępnej na stronie internetowej https://grudziadz.konsultacjejst.pl/;
4) przez publikację w prasie w rozumieniu art. 7 ust 2 pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1914);
5) poprzez wywieszenie w widocznym miejscu na terenie objętym dokumentem poddawanym konsultacjom oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1.
§ 7. 1. Z przeprowadzonych konsultacji sporządzony zostanie raport podsumowujący ich przebieg, zawierający dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich, wraz z uzasadnieniem w przypadku opinii odrzuconych.
2. Raport zostanie zamieszczony w miejscach wskazanych w § 6 pkt 1-3, w terminie 30 dni od daty zakończenia konsultacji.
§ 8. Za przeprowadzenie konsultacji jest odpowiedzialny Wydział Funduszy Europejskich Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
§ 9. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Funduszy Europejskich Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 18-12-2024 07:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Tomasz Kopczyński | 28-11-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 18-12-2024 07:49 |