ZARZĄDZENIE NR 726/24
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 9 grudnia 2024 r.
w sprawie powołania Zespołu projektowego ds. przygotowania i realizacji projektu pn.: „Zróbmy klimat – adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój bazy edukacyjnej
oraz błękitno - zielonej infrastruktury w Grudziądzu” realizowanego w partnerstwie
w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego
z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych Państw Członkowskich Unii Europejskiej oraz określenia jego zadań
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, poz. 1572) zarządzam, co następuje:
§ 1.1. Powołuję Zespół projektowy ds. przygotowania i realizacji projektu pn.: „Zróbmy klimat – adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój bazy edukacyjnej oraz błękitno - zielonej infrastruktury w Grudziądzu” realizowany w partnerstwie w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych Państw Członkowskich Unii Europejskiej (zwany dalej Zespołem).
2. Projekt realizowany we współpracy poszczególnych komórek organizacyjnych
i jednostek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu oraz poszczególnych komórek organizacyjnych Partnerów projektu, gwarantuje efektywność procesu zarządzania projektem, zespół posiada pełną zdolność organizacyjną do przygotowania i zrealizowania projektu.
3. W skład zespołu wchodzą:
1) Maciej Glamowski - Prezydent Miasta Grudziądza – Przewodniczący Zespołu;
2) Tatiana Szymańska – Architekt Zieleni – Koordynator Zespołu;
3) Małgorzata Kosinska - Skarbnik Miasta Grudziądza;
4) Lilianna Kowalska – Dyrektor Wydziału Finansowego;
5) Sylwia Szczęsna – Główny Specjalista w Wydziale Finansowym;
6) Katarzyna Wiśniewska – Inspektor Wydziału Finansowego;
7) Joanna Wilamowska – Dyrektor Wydziału Funduszy Europejskich;
8) Damian Zakierski - Zastępca Dyrektora Wydziału Funduszy Europejskich;
9) Karolina Kamińska – Inspektor w Wydziale Funduszy Europejskich;
10) Kamilla Wyczyńska – Inspektor w Wydziale Funduszy Europejskich;
11) Jarosław Lewandowski – Dyrektor Wydziału Inwestycji i Remontów;
12) Aleksandra Zimnicka – Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Remontów;
13) Maja Banasik – Dyrektor Wydziału Środowiska;
14) Agnieszka Schulz – Inspektor w Wydziale Środowiska;
15) Jarosław Murgała – Zastępca Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich;
16) Damian Jankowski – Inspektor Zarząd Dróg Miejskich;
17) Mateusz Cieślakiewicz – Dyrektor Wydziału Lasów Miejskich;
18) Daniel Wardziński – Referent w Wydziale Lasów Miejskich;
19) Kamila Melkowska-Lemke – Dyrektor Wydziału Edukacji;
20) Sylwia Górka – Podinspektor w Wydziale Edukacji;
21) Michał Czepek – Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu;
22) Izabela Fijałkowska – Miejski Konserwator Zabytków;
23) Stefan Baca – Dyrektor Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego;
24) Wojciech Witkowski – Dyrektor Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;
25) Kinga Łaszewska – Dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy z Mieszkańcami;
26) Magdalena Polińska – Inspektor ds. administracji i obsługi projektów w Referacie Rozwoju i Inwestycji - Gmina Grudziądz – Partner projektu;
27) Anna Ośko – Zastępca Wójta Gminy Dragacz/Kierownik Referatu Inwestycji i Pozyskiwania Funduszy - Gmina Dragacz - Partner projektu;
28) Joanna Rocławska – Inspektor ds. Funduszy Unijnych w Referacie Inwestycji i Pozyskiwania Funduszy - Gmina Dragacz - Partner projektu;
29) Katarzyna Kaczmarek – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska - Gmina Dragacz - Partner projektu;
30) Marta Malinowska – Główna Księgowa w Referacie Finansowym – Gmina Dragacz - Partner projektu.
§ 2. Zadaniem Zespołu projektowego jest koordynacja działań związanych z przygotowaniem i realizacją projektu pn.: „Zróbmy klimat – adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój bazy edukacyjnej oraz błękitno - zielonej infrastruktury w Grudziądzu” realizowanego w partnerstwie w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych Państw Członkowskich Unii Europejskiej oraz określenia jego zadań.
§ 3. Skład osobowy Zespołu projektowego może ulec zmianie na każdym etapie projektu.
§ 4. 1. Pracami Zespołu kieruje jego Przewodniczący.
2. Przewodniczący Zespołu w szczególności:
1) zwołuje posiedzenia Zespołu i przewodniczy im;
2) zaprasza na posiedzenia Zespołu ekspertów i pracowników posiadających specjalistyczną wiedzę z dziedziny obejmującej zakresu zadań Zespołu;
3) prowadzi posiedzenia Zespołu;
4) ustala zasady prowadzenia polityki informacyjnej i komunikacji z Partnerami.
§ 5.1. Ustala się następujący zakres zadań i obowiązków członków Zespołu
ds. przygotowania i realizacji projektu:
2. Koordynator Zespołu:
1) ustala przedmiot i terminy posiedzeń Zespołu;
2) inicjuje i organizuje prace Zespołu w porozumieniu z Przewodniczącym Zespołu;
3) koordynuje realizację zadań przez poszczególnych członków Zespołu;
4) współpracuje z Przewodniczącym i wszystkimi członkami Zespołu;
5) zajmuje się bieżącym monitorowaniem terminowości, systematyczności i efektywności realizacji zadań;
6) planuje i ustala realny harmonogram realizacji zadań Zespołu.
1) zapoznają się z dokumentacją naboru, dokumentacją konkursową (m.in. regulaminem, kryteriami wyboru, wzorem wniosku, kartą oceny, wzorem umów) oraz materiałami pomocniczymi;
2) czynnie uczestniczą w przygotowaniu materiałów niezbędnych do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu oraz w pracach związanych z realizacją projektu;
3) określają założenia do współpracy bilateralnej w ramach projektu;
4) angażują mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy w tworzenie projektu;
5) uzgadniają zakres działań z interesariuszami;
6) określają założenia działań możliwych do realizacji w ramach projektu;
7) określają warianty działań możliwe do realizacji w ramach projektu;
§ 6. W przypadku niemożności wykonywania przez Przewodniczącego Zespołu zadań określonych w § 4 ust. 2, zadania te wykonuje Koordynator.
§ 7. Przewodniczący Zespołu może powierzać poszczególnym członkom Zespołu wykonanie określonych czynności niezbędnych do realizacji zadań Zespołu.
§ 8. 1. Posiedzenia Zespołu odbywają się w miarę potrzeb, w składzie i w terminach wyznaczonych przez Koordynatora Zespołu.
§ 9. Praca zespołu może odbywać się w formie zdalnej.
§ 10.1. Członkowie Zespołu są zobowiązani do współpracy w celu terminowej realizacji zadań i skutecznego przygotowania projektu.
2. Kierownicy komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich, których zakres działania związany jest z przygotowaniem projektu, a którzy nie wchodzą w skład Zespołu, są zobowiązani do realizacji zadań wynikających z decyzji Przewodniczącego Zespołu oraz udzielania wszelkiej pomocy i wsparcia w opracowaniu Projektu oraz jego realizacji, członkom Zespołu.
3. W pracach Zespołu mogą brać udział eksperci oraz inne osoby zaproszone przez Przewodniczącego Zespołu lub Koordynatora Zespołu.
§ 11. 1. Pracę Zespołu nadzoruje Prezydent Grudziądza.
2. Zespół projektowy kończy pracę z chwilą zakończenia realizacji projektu pn.: „Zróbmy klimat – adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój bazy edukacyjnej oraz błękitno - zielonej infrastruktury w Grudziądzu” realizowanego w partnerstwie w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych Państw Członkowskich Unii Europejskiej.
§ 12. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 13-01-2025 08:39 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Tomasz Kopczyński | 09-12-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 13-01-2025 08:39 |