herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 726/24 w sprawie powołania Zespołu projektowego ds. przygotowania i realizacji projektu pn.: "Zróbmy klimat – adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój bazy edukacyjnej oraz błękitno - zielonej infrastruktury w Grudziądzu" realizowanego w partnerstwie w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych Państw Członkowskich Unii Europejskiej oraz określenia jego zadań

­­­ZARZĄDZENIE NR 726/24

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 9 grudnia 2024 r.

 

w sprawie powołania Zespołu projektowego ds. przygotowania i realizacji projektu pn.: „Zróbmy klimat – adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój bazy edukacyjnej
oraz błękitno - zielonej infrastruktury w Grudziądzu” realizowanego w partnerstwie
w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego
z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych Państw Członkowskich Unii Europejskiej oraz określenia jego zadań

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, poz. 1572) zarządzam, co następuje:­

§ 1.1.  Powołuję Zespół projektowy ds. przygotowania i realizacji projektu pn.: „Zróbmy klimat – adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój bazy edukacyjnej oraz błękitno - zielonej infrastruktury w Grudziądzu” realizowany w partnerstwie w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych Państw Członkowskich Unii Europejskiej (zwany dalej Zespołem).

2. Projekt realizowany we współpracy poszczególnych komórek organizacyjnych
i jednostek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu oraz poszczególnych komórek organizacyjnych Partnerów projektu, gwarantuje efektywność procesu zarządzania projektem, zespół posiada pełną zdolność organizacyjną do przygotowania i zrealizowania projektu.

3. W skład zespołu wchodzą:

1) Maciej Glamowski - Prezydent Miasta Grudziądza – Przewodniczący Zespołu;

2) Tatiana Szymańska – Architekt Zieleni – Koordynator Zespołu;

3) Małgorzata Kosinska - Skarbnik Miasta Grudziądza;

4) Lilianna Kowalska – Dyrektor Wydziału Finansowego;

5) Sylwia Szczęsna – Główny Specjalista w Wydziale Finansowym;

6) Katarzyna Wiśniewska – Inspektor Wydziału Finansowego;

7) Joanna Wilamowska – Dyrektor Wydziału Funduszy Europejskich;

8) Damian Zakierski -  Zastępca Dyrektora Wydziału Funduszy Europejskich;

9) Karolina Kamińska – Inspektor w Wydziale Funduszy Europejskich;

10) Kamilla Wyczyńska – Inspektor w Wydziale Funduszy Europejskich;

11) Jarosław Lewandowski – Dyrektor Wydziału Inwestycji i Remontów;

12) Aleksandra Zimnicka – Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Remontów;

13) Maja Banasik – Dyrektor Wydziału Środowiska;

14) Agnieszka Schulz – Inspektor w Wydziale Środowiska;

15) Jarosław Murgała – Zastępca Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich;

16) Damian Jankowski – Inspektor Zarząd Dróg Miejskich;

17) Mateusz Cieślakiewicz – Dyrektor Wydziału Lasów Miejskich;

18) Daniel Wardziński – Referent w Wydziale Lasów Miejskich;

19) Kamila Melkowska-Lemke – Dyrektor Wydziału Edukacji;

20) Sylwia Górka – Podinspektor w Wydziale Edukacji;

21) Michał Czepek – Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu;

22) Izabela Fijałkowska – Miejski Konserwator Zabytków;

23) Stefan Baca – Dyrektor Wydziału Budownictwa i Planowania Przestrzennego;

24) Wojciech Witkowski – Dyrektor Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami;

25) Kinga Łaszewska – Dyrektor Wydziału Promocji i Współpracy z Mieszkańcami;

26) Magdalena Polińska – Inspektor ds. administracji i obsługi projektów w Referacie Rozwoju i Inwestycji  - Gmina Grudziądz – Partner projektu;

27) Anna Ośko – Zastępca Wójta Gminy Dragacz/Kierownik Referatu Inwestycji i Pozyskiwania Funduszy - Gmina Dragacz - Partner projektu;

28) Joanna Rocławska – Inspektor ds. Funduszy Unijnych w Referacie Inwestycji i Pozyskiwania Funduszy - Gmina Dragacz - Partner projektu;

29) Katarzyna Kaczmarek – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska - Gmina Dragacz - Partner projektu;

30) Marta Malinowska – Główna Księgowa w Referacie Finansowym – Gmina Dragacz - Partner projektu.

§ 2. Zadaniem Zespołu projektowego jest koordynacja działań związanych z przygotowaniem i realizacją projektu pn.: „Zróbmy klimat – adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój bazy edukacyjnej oraz błękitno - zielonej infrastruktury w Grudziądzu” realizowanego w partnerstwie w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych Państw Członkowskich Unii Europejskiej oraz określenia jego zadań.

§ 3. Skład osobowy Zespołu projektowego może ulec zmianie na każdym etapie projektu.

§ 4. 1. Pracami Zespołu kieruje jego Przewodniczący.

2. Przewodniczący Zespołu w szczególności:

1) zwołuje posiedzenia Zespołu i przewodniczy im;

2) zaprasza na posiedzenia Zespołu ekspertów i pracowników posiadających specjalistyczną wiedzę z dziedziny obejmującej zakresu zadań Zespołu;

3) prowadzi posiedzenia Zespołu;

4) ustala zasady prowadzenia polityki informacyjnej i komunikacji z Partnerami.

§    5.1. Ustala się następujący zakres zadań i obowiązków członków Zespołu
ds. przygotowania i realizacji projektu:

2. Koordynator Zespołu:

1) ustala przedmiot i terminy posiedzeń Zespołu;

2) inicjuje i organizuje prace Zespołu w porozumieniu z Przewodniczącym Zespołu;

3) koordynuje realizację zadań przez poszczególnych członków Zespołu;

4) współpracuje z Przewodniczącym i wszystkimi członkami Zespołu;

5) zajmuje się bieżącym monitorowaniem terminowości, systematyczności i efektywności realizacji zadań;

6) planuje i ustala realny harmonogram realizacji zadań Zespołu.

  1. Członkowie Zespołu:

1) zapoznają się z dokumentacją naboru, dokumentacją konkursową (m.in. regulaminem, kryteriami wyboru, wzorem wniosku, kartą oceny, wzorem umów) oraz materiałami pomocniczymi;

2) czynnie uczestniczą w przygotowaniu materiałów niezbędnych do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu oraz w pracach związanych z realizacją projektu;

3) określają założenia do współpracy bilateralnej w ramach projektu;

4) angażują mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy w tworzenie projektu;

5) uzgadniają zakres działań z interesariuszami;

6) określają założenia działań możliwych do realizacji w ramach projektu;

7) określają warianty działań możliwe do realizacji w ramach projektu;

§    6. W przypadku niemożności wykonywania przez Przewodniczącego Zespołu zadań określonych w § 4 ust. 2, zadania te wykonuje Koordynator.

§    7. Przewodniczący Zespołu może powierzać poszczególnym członkom Zespołu wykonanie określonych czynności niezbędnych do realizacji zadań Zespołu.

§    8. 1. Posiedzenia Zespołu odbywają się w miarę potrzeb, w składzie i w terminach wyznaczonych przez Koordynatora Zespołu.

  1. Z posiedzenia Zespołu Koordynator sporządza notatkę służbową.

§    9. Praca zespołu może odbywać się w formie zdalnej.

§    10.1. Członkowie Zespołu są zobowiązani do współpracy w celu terminowej realizacji zadań i skutecznego przygotowania projektu.

2.   Kierownicy komórek organizacyjnych Urzędu, jednostek organizacyjnych oraz spółek miejskich, których zakres działania związany jest z przygotowaniem projektu, a którzy nie wchodzą w skład Zespołu, są zobowiązani do realizacji zadań wynikających z decyzji Przewodniczącego Zespołu oraz udzielania wszelkiej pomocy i wsparcia w opracowaniu Projektu oraz jego realizacji, członkom Zespołu.

3. W pracach Zespołu mogą brać udział eksperci oraz inne osoby zaproszone przez Przewodniczącego Zespołu lub Koordynatora Zespołu.

§    11. 1. Pracę Zespołu nadzoruje Prezydent Grudziądza.

2. Zespół projektowy kończy pracę z chwilą zakończenia realizacji projektu pn.: „Zróbmy klimat – adaptacja do zmian klimatu poprzez rozwój bazy edukacyjnej oraz błękitno - zielonej infrastruktury w Grudziądzu” realizowanego w partnerstwie w ramach naboru Polsko-Szwajcarskiego Programu Rozwoju Miast finansowanego z Drugiej Edycji Szwajcarskiej Pomocy Finansowej dla wybranych Państw Członkowskich Unii Europejskiej.

§ 12. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Kopczyński 13-01-2025 08:39
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Tomasz Kopczyński 09-12-2024
Ostatnia aktualizacja: - 13-01-2025 08:39