herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza 26 lutego 2025 r.

XVI sesja Rady Miejskiej Grudziądza odbędzie się w dniu 26 lutego 2025 r. o godz. 11:00 w Sali 301 Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, przy ul. Ratuszowej 1.

Porządek Obrad* :

  1. Sprawy porządkowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przedstawienie porządku obrad,
  3. przyjęcie protokołu  z X sesji.
  1. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu na 2025 rok.
  2. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Grudziądza na lata 2025-2040.
  3. Uchwała w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego pomiędzy ulicami Czarną Drogą, bazą PKS oraz terenami produkcyjnymi i usługowymi.
  1. głosowanie nad stwierdzeniem, że plan nie narusza ustaleń Studium uwarunkowań              i kierunków zagospodarowania  przestrzennego miasta Grudziądza,
  2. stwierdzenie braku wniesienia uwag do projektu planu
  3. głosowanie o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej,  które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania
  4. głosowanie nad projektem uchwały
  1. Uchwała w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do Stowarzyszenia Samorządów na Rzecz Nadwiślańskiego Korytarza Transportowego.
  2. Uchwała w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Grudziądza.
  3. Uchwała w sprawie nadania nazwy skrzyżowaniu z ruchem okrężnym na terenie miasta Grudziądza.
  4. Uchwała w sprawie przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt w 2025 roku”.
  5. Uchwała w sprawie przekazania petycji o utworzenie oddziału udarowego oraz pogotowia stomatologicznego w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. Dr. Władysława Biegańskiego w Grudziądzu.
  6. Uchwała w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Grudziądza na 2025 rok.
  7. Uchwała w sprawie powołania radnych do składów osobowych komisji stałych Rady Miejskiej Grudziądza.
  8. Uchwała w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla placówek wychowania przedszkolnego, przedszkoli specjalnych, przedszkoli integracyjnych, szkół, szkół integracyjnych i placówek, dla których gmina-miasto Grudziądz jest organem rejestrującym oraz trybu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.
  9. Informacja  dot. wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli za 2024 rok na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez gminę-miasto Grudziądz.
  10. Sprawozdanie Prezydenta Grudziądza z działalności.
  11. Informacje o bieżącej sytuacji Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. doktora Władysława Biegańskiego w Grudziądzu.
  12. Informacje w sprawach bieżących związane z działalnością Prezydenta Grudziądza nieobjęte sprawozdaniem, o którym mowa w pkt 14.
  13. Oświadczenia.

Zakończenie obrad.

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Obuchowska 13-02-2025 09:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Obuchowska 13-02-2025
Ostatnia aktualizacja: Anna Obuchowska 24-02-2025 08:02