ZARZĄDZENIE NR 229/2025
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 24 kwietnia 2025 r.
w sprawie utworzenia i określenia składu Komisji Bezpieczeństwa i Porządku
Na podstawie art. 38a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2024 r., poz. 107, 1907) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Bezpieczeństwa i Porządku, zwaną dalej „komisją”.
§ 2. Zasięg działania komisji obejmuje teren znajdujący się w granicach administracyjnych miasta Grudziądza.
§ 3. Siedzibą komisji jest Urząd Miejski w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1.
§ 4. Pracą komisji kieruje przewodniczący – Prezydent Grudziądza.
§ 5.1. W skład komisji wchodzą:
1) Prezydent Grudziądza – Pan Maciej Glamowski.
2) Radni Rady Miejskiej w osobach:
a) Pani Ewelina Dąbrowska,
b) Pan Roman Sarnowski.
3) Osoby powołane przez Prezydenta Grudziądza:
a) Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego,
b) Komendant Straży Miejskiej w Grudziądzu,
c) Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu.
4) Przedstawiciele Komendanta Miejskiego Policji w Grudziądzu w osobach:
a) Pan Tomasz Manuszewski,
b) Pan Tomasz Tyszko.
2. W pracach komisji uczestniczy prokurator rejonowy w osobie Pani Agnieszki Renieckiej.
3. Ponadto do udziału w pracach komisji powołuje się z głosem doradczym:
1) Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Grudziądzu,
2) Powiatowego Lekarza Weterynarii w Grudziądzu.
§ 6. Obsługę administracyjno – biurową komisji zapewnia Urząd Miejski w Grudziądzu.
§ 7. Kadencja komisji trwa 3 lata.
§ 8. Posiedzenie komisji zwołuje przewodniczący stosownie do potrzeb.
§ 9. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
§ 10. Traci moc Zarządzenie Nr 102/23 Prezydenta Grudziądza z dnia 15 lutego 2023 r. zmieniające zarządzenie w sprawie utworzenia i określenia składu Komisji Bezpieczeństwa i Porządku oraz Zarządzenie Nr 217/21 Prezydenta Grudziądza z dnia 18 maja 2021 r. w sprawie utworzenia i określenia składu Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
§ 11. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 30-04-2025 11:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Magdalena Walczak | 24-04-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 06-05-2025 08:25 |