Zarządzenie Nr 466/25
Prezydenta Grudziądza
z dnia 27 sierpnia 2025 r.
w sprawie przejęcia na własność Gminy-miasto Grudziądz pojazdów usuniętych z dróg publicznych oraz ze stref zamieszkania i stref ruchu na podstawie art. 50a ustawy z dnia
20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 z późn. zm.) i art. 50a ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1959)
zarządza się, co następuje:
§ 1
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 10-09-2025 12:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Tomasz Kopczyński | 27-08-2025 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 10-09-2025 12:40 |