herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza 29 października 2025 r.

XXV sesja Rady Miejskiej Grudziądza odbędzie się w dniu 29 października 2025 r. o godz. 11:00 w Sali 301 Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, przy ul. Ratuszowej 1.

Porządek Obrad* :

  1. Sprawy porządkowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przedstawienie porządku obrad,
  3. przyjęcie protokołu z XX sesji.
  1. Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
  2. Uchwała w sprawie ustalenia maksymalnej wysokości zobowiązania krótkoterminowego zaciąganego przez Prezydenta Grudziądza na pokrycie występującego w ciągu 2026 roku przejściowego deficytu budżetu gminy-miasto Grudziądz.
  3. Uchwała w sprawie określenia przepisów porządkowych obowiązujących przy przewozie osób i bagażu taksówkami.
  4. Uchwała w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, warunków i zasad korzystania oraz stawki opłaty za korzystanie z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina - miasto Grudziądz.
  5. Uchwała w sprawie wysokości opłat za usunięcie, przemieszczenie pojazdów z dróg gminy miasto Grudziądz i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym do czasu uiszczenia opłaty za ich usunięcie i przechowywanie na rok 2026.
  6. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia zadań finansowanych ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2025 roku.
  7. Uchwała w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Dziennym Domu Pomocy działającym w strukturze Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu.
  8. Uchwała w sprawie nadania Statutu Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu.
  9. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie utworzenia żłobka miejskiego w Grudziądzu ul. Mastalerza 6.
  10. Uchwała w sprawie utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności Nr 2 w Grudziądzu i włączenia go do Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Marii Skłodowskiej- Curie w Grudziądzu.
  11. Informacje z dokonanej analizy oświadczeń majątkowych, przedstawione przez:
    1. Przewodniczącego Rady Miejskiej Grudziądza,
    2. Prezydenta Grudziądza.
  12. Sprawozdanie Prezydenta Grudziądza z działalności.
  13. Informacje o bieżącej sytuacji Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. doktora Władysława Biegańskiego w Grudziądzu.
  14. Informacje w sprawach bieżących związane z działalnością Prezydenta Grudziądza nieobjęte sprawozdaniem, o którym mowa w pkt 13.
  15. Oświadczenia.
  16. Zakończenie obrad.

 

Załączniki do pobrania

Pobierz
Pobierz spakowane pliki

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Obuchowska 16-10-2025 09:06
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Obuchowska 16-10-2025
Ostatnia aktualizacja: Anna Obuchowska 16-10-2025 09:07