Grudziądz, 12.07.2011 r.
PP-II.6721.4.2011
O G Ł O S Z E N I E
P r e z y d e n t a G r u d z i ą d z a
o przystąpieniu do sporządzenia
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
obejmującego obszar zawarty między ulicami Czarną Drogą,
Rapackiego i dawną bazą PKS w Grudziądzu
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską Grudziądza Uchwały Nr XII/67/11 z dnia 29 czerwca 2011 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennegoobejmującego obszar zawarty między ulicami Czarną Drogą, Rapackiego i dawną bazą PKS w Grudziądzu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego.
Wnioski należy składać na piśmie do Prezydenta Grudziądza jak i w postaci elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu, na adres Urząd Miejski w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, w terminie 21 dni od ukazania się ogłoszenia.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Aleksandrowicz | 13-07-2011 11:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-07-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 13-07-2011 11:25 |