Wydział Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu informuje, iż Prezydent Grudziądza zarządził przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536
z późn. zm.). Przedmiotem konsultacji jest projekt „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2012 rok”.
Podmiotami uprawnionymi do udziału w konsultacjach są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy prowadzące działalność pożytku publicznego w sferze przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym na terenie gminy – miasto Grudziądz.
Uprawnione organizacje i podmioty mogą zgłaszać uwagi i opinie, które należy składać pisemnie wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian w terminie od dnia
28 października 2011 r. do dnia 7 listopada 2011 r. w Wydziale Spraw Społecznych tut. Urzędu lub przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ngo@um.grudziadz.pl.
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Monika Kaźmierczak | 28-10-2011 08:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 28-10-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Monika Kaźmierczak | 28-10-2011 08:44 |