Grudziądz, 03-08-2012 r.
GK-I.6220.19.2012
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 03 sierpnia 2012 r.
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity w Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm.) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn.zm.)
w związku z wnioskiem: Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Hallera 79, 86-300 Grudziądz
zawiadamiam strony
o wszczęciu postępowania w sprawie:
wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa ulicy Kruczkowskiego osiedle Rządz w Grudziądzu”
Informuję, że strony powyższego postępowania na każdym jego etapie mogą zapoznać się z wnioskiem i załączonymi dokumentami sprawy w:
Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, budynek C, piętro i, pokój nr 7
Urzędu Miejskiego w Grudziądzu
ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz
w godz. 8.00-15.00 (od poniedziałku do piątku) oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i wnioski.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 07-08-2012 09:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 07-08-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Miłosz Kryger | 13-12-2022 12:17 |