Urząd Miejski w Grudziądzu
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
ul. Ratuszowa 1 (pokój 102)
tel. 56 45 10 374
e-mail: b.dabrowska@um.grudziadz.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Grudziądzu;
2) przygotowanie i koordynacja wdrażania planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) monitorowanie działalności Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania działań na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w podmiotach;
5) sporządzanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz publikacja raportu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu;
7) przygotowywanie sprawozdań dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie działań Urzędu.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Kopczyński | 01-10-2020 10:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-10-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 01-10-2020 10:18 |