ZARZĄDZENIE NR 130/09
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 10 kwietnia 2009r.
w sprawie zasad wnioskowania o dokonanie zmiany w budżecie gminy-miasto Grudziądz
Na podstawie art.26 ust.4, art.31 i art.60 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn.m.) zarządzam,
co następuje:
§ 1. W zakresie wnioskowania o dokonanie zmiany w budżecie gminy-miasto Grudziądz wprowadzam instrukcję pn. „Instrukcja zasad wnioskowania o dokonanie zmiany w budżecie gminy-miasto Grudziądz” - stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
§ 2. W zakresie terminów przedkładania wniosków o dokonanie zmiany w budżecie gminy-miasto Grudziądz wprowadzam terminarz na rok 2009 stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Grudziądza
/-/ Robert Malinowski
U Z A S A D N I E N I E
Zarządzenie ma na celu ustalenie jednolitych zasad wnioskowania o dokonanie zmiany w budżecie gminy – miasto Grudziądz. Określa tryby zmian w budżecie, terminy przekazywania materiałów i ich obieg, uprawnienia do wnioskowania o zmianę, a także tryb składania wniosku wraz z propozycją zmian oraz terminy przekazywania informacji o dokonanych zmianach i ich obieg. W załączniku nr 2 do zarządzenia ustalono także terminarz składania wniosków o dokonanie zmiany w budżecie gminy-miasto Grudziądz na 2009 rok.