herb Grudziądza
Logo BIP
Biuletyn Informacji Publicznej
gmina-miasto Grudziądz
Urząd Miejski w Grudziądzu
Logo ePUAP
panorama Grudziądza

ZARZĄDZENIE NR 482/22 w sprawie wyznaczenia Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu do wykonywania zadań związanych z przyznawaniem i wypłatą dodatku węglowego

ZARZĄDZENIE NR 482/22

PREZYDENTA GRUDZIĄDZA

z dnia 16 sierpnia 2022 r.

 

 w sprawie wyznaczenia Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu do wykonywania zadań związanych z przyznawaniem i wypłatą dodatku węglowego

 

      Na podstawie art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 poz. 1692) w związku z art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 poz. 559 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

      § 1. Wyznaczam Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu do wykonywania zadań określonych w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 poz. 1692) w zakresie przyznawania i wypłaty dodatku węglowego osobom zamieszkującym na terenie gminy-miasto Grudziądz.

 

     § 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.

 

     § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Walczak 14-09-2022 11:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Walczak 16-08-2022
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Kopczyński 15-09-2022 08:38