ZARZĄDZENIE NR 482/22
PREZYDENTA GRUDZIĄDZA
z dnia 16 sierpnia 2022 r.
w sprawie wyznaczenia Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu do wykonywania zadań związanych z przyznawaniem i wypłatą dodatku węglowego
Na podstawie art. 3 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 poz. 1692) w związku z art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 poz. 559 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Wyznaczam Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Grudziądzu do wykonywania zadań określonych w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 poz. 1692) w zakresie przyznawania i wypłaty dodatku węglowego osobom zamieszkującym na terenie gminy-miasto Grudziądz.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Dyrektorowi Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Walczak | 14-09-2022 11:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Magdalena Walczak | 16-08-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Kopczyński | 15-09-2022 08:38 |